Un domeniu important de business, de la care consumatorii de astăzi au așteptări mari,, în ceea ce privește serviciile digitale și conținutul pe care îl primesc.
Este vorba despre industria de media și divertisment (M&E), care trece prin transformări. Nu e de rău, deoarece “vestea bună e că, în timp ce tehnologia a schimbat așteptările spectatorilor, tot ea a permis dezvoltatorilor de conținut și furnizorilor de servicii să-și aducă viziunile creative pe marile şi micile ecrane din întreaga lume în moduri mai eficiente şi inovatoare”, după cum subliniază Thomas Burns, CTO Media & Entertainment, Dell EMC.
Transformarea digitală este un concept de bază pentru organizațiile de azi. Alături de avantajele oferite de tehnologiile emergente, aceasta continuă să-și demonstreze valoarea în dezvoltarea business-ului.
Aspecte pentru ca transformarea să fie reușită
O astfel de călătorie este, însă, complexă. Thomas Burns evidențiază că, în cazul evoluției afacerilor M&E moderne, directorii de top şi factorii de decizie IT ar trebui să ia în considerare următoarele aspecte pentru ca transformarea să fie reușită: Transformarea forței de muncă – care devine tot mai importantă pentru firmele care operează în industria M&E; Virtualizarea – care permite organizațiilor să instaleze aplicații noi, independent de platforma hardware, ceea ce înseamnă că dezvoltatorii pot fi mai flexibili, menținând compatibilitatea cu cele mai noi aplicații; Capitalul reprezentat de date – adică valoarea ce ar putea fi obținută prin monetizarea a ceea ce se află în biblioteca de active – reprezintă o valoare cheie pentru firmele M&E.
Nu în ultimul rând, în toată această transformare, într-o lume conectată global şi adesea descentralizată, care se bazează tot mai mult pe cloud, securitatea constituie un factor de diferenţiere pe piaţă şi un element cheie al afacerii. „Doar prin dezvoltarea de strategii IT moderne și prin adoptarea de soluţii de infrastructură inovatoare firmele M&E îşi pot alinia operaţiunile pe viitor, îşi pot securiza activele digitale şi îşi pot transforma capitalul de date pentru a genera valoare din exploatarea bazinelor extinse de date pe care le-au construit pentru un viitor bazat pe creștere şi profitabilitate”, mai spune Thomas Burns.
Datele nu mint, dar nici nu menajează. Cifrele care arată o scădere, o nemulțumire sau o performanță ratată sunt, adesea, lăsate „pe mai târziu”. În realitate, acel „mai târziu” costă cel mai mult. Pentru că datele incomode sunt, de fapt, singurele care spun adevărul complet despre o organizație.
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”.
Brandurile se nasc și dispar cu viteza tendințelor, puține reușesc să-și păstreze identitatea autentică și să crească organic, pas cu pas, timp de două decenii.
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.
Cushman & Wakefield Echinox, una dintre cele mai importante companii de consultanță imobiliară din România, anunță recrutarea lui Gabriel Vințe în funcția de Business Development Manager în cadrul departamentului Project & Development Services (PDS).
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată celor care sfidează trecerea timpului și reușesc să fie un exemplu de succes chiar și la vârste foarte înaintate. Astăzi vă prezentăm reușita lui Jane Fonda.
Wolf Theiss, una dintre firmele de avocatură de top din Europa Centrală, de Est și de Sud-Est, anunță cooptarea Claudiei Popescu în calitate de Partener în cadrul biroului său din București, din data de 15 octombrie 2025.
Colaborările dintre creatorii de conținut și companii se schimbă din ce în ce mai mult. Dacă, până nu demult, influencerii urmau instrucțiuni precise, precum un brief, un ton, un slogan, astăzi sunt ei cei care dau tonul conversației.