În fabrică, intrarea în grupuri mici, odată la 20 de minute, pentru dezinfectare.
Trecerea peste izolarea și anxietatea resimțită de oameni, următoarea provocare de HR.
Dar provocările pentru un Director de HR sunt doar la început. „Odată trecuți prin furtuna aceasta care ne-a determinat atât individual, cât și ca organizație, să ne regândim întreagă activitate, vor urma situații mai dificile prin care toate echipele vor trece. Izolarea, munca de acasă, anxietatea, chiar fricile pe care acum ni le descoperim, presupun o atenție specială pe care noi, managerii, suntem datori să o avem față de toți oamenii din companiile la care lucrăm. Doar comunicarea continuă și sprijinul real pot fi începutul unei formule de a trece prin pandemie alături de întreagă echipă.” De la începutul situației de urgență, întregul department de HR al Policolor a înțeles că trebuie să creeze și să păstreze comunicarea cu toți angajații într-un regim mai frecvent și mai direct. „Toate informările autorităților publice, toate sfaturile și măsurile de prevenție au fost preluate și transmise și de către noi, în comunicări zilnice, chiar de mai multe ori pe zi. O direcție importantă este cea legată de sănătate. Prin intermediul parteneriatelor cu servicii medicale private, toți angajații Policolor beneficiază deja de consultații medicale online, acces la clinică medicală virtuală, webinarii despre cum să gestionezi stresul de acasă în perioada de criză, sfaturi despre controlul anxietății direct de la psihologi și coaches specializați. Separat, încercăm să le aducem mai mult în atenție accesul la biblioteca online (Bookster) cu lecturi diversificate, inclusiv pentru copiii care stau acum acasă cu părinții. Este important cum trecem cu toții prin această perioadă, dar la fel de importantă este starea oamenilor după ce lucrurile vor reveni la normal. Acest moment dificil va redefini cu siguranță toate strategiile de Resurse Umane. Felul în care îți vei tratezi angajații pe timp de criză îți definește brandul de angajator.