PayU GPO România monitorizează în timp real tranzacțiile și comportamentul consumatorilor în cea mai importantă zi a comerțului online românesc. Din Media Center-ul dedicat Black Friday, compania a prezentat primele date relevante ale dimineții și a reflectat un început alert pentru e-commerce.
Primele ore de Black Friday
Până la ora 9:00, PayU GPO România a raportat un volum total procesat de 168 milioane RON, în cadrul a aproximativ 245.000 de tranzacții, dintre care 68% au fost efectuate prin plata cu un click.
Topul celor mai mari tranzacții include plăți de:
45.951 RON la ora 8:47
35.444 RON la ora 8:43
34.570 RON la ora 8:46
Coșul mediu de cumpărături a atins 690 RON, de peste trei ori mai mare decât într-o zi obișnuită, iar coșul mediu achiziționat în rate a ajuns la aproximativ 1.178 RON – de două ori mai mult decât media zilnică.
În ceea ce privește topul categoriilor de produse achiziționate se află: cosmetice, FMCG (produse de băcănie și alimente neperisabile), produse pentru copii și electronice IT&C.
Cu 20 de ani de activitate pe piața locală, PayU GPO România face parte din grupul global PayU, prezent în peste 40 de țări. Compania oferă soluții integrate de plată, inclusiv plată cu un click, plăți recurente, credite Buy Now, Pay Later, Google Pay, Apple Pay, rate și transferuri instant prin Visa Direct și MoneySend.
PayU GPO România sprijină dezvoltarea comerțului electronic românesc, având în portofoliu clienți precum eMAG, Altex, FashionDays, Flanco, Orange și Vodafone.