In cursul acestei perioade, rezultatele financiare si notorietatea brandului au crescut rapid, iar in 2004, Orange a devenit operatorul numarul unu in Romania, in ceea ce priveste numarul de clienti si veniturile. Aniversarea Orange Romania s-a incadrat intr-o initiativa a Grupului Orange prilejuita de celebrarea a 10 ani de la lansarea brandului. Romania a fost tara care a incheiat ciclul aniversar, inceput pe 28 aprilie 2004 in Marea Britanie. Pentru a marca aceasta aniversare, angajatii Orange Romania au strabatut o parte dintr-un traseu care a legat virtual toate tarile Grupului Orange. Actiunea a fost o oportunitate pentru angajatii Orange sa fie creativi si sa actioneze ca o echipa. In total, angajatii au parcurs 2.320 km in ziua aniversara. Initiativa a avut la baza un scop caritabil, acela de a strange bani pentru UNICEF. Orange a donat 10 euro pentru fiecare angajat care a parcurs cel putin 1,6 km. Fondurile stranse vor fi alocate unui proiect coordonat de UNICEF, avand ca tema educatia. Obiectivul UNICEF este in concordanta cu spiritul de implicare al Orange in viata comunitatii si in cresterea nivelului de responsabilitate fata de societate.
Recomandările editorilor
-
Cum construiești o cultură a clarificării, nu a aprobărilor în lanț
Nu e pentru nimeni un secret că, în multe organizații, deciziile se mișcă lent. Putem fi tentați să credem că asta se întâmplă din cauza complexității problemelor și, uneori, chiar poate să fie așa. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
Leadership
-
GRAMPET Group anunță un nou director general pentru filiala din Grecia a Grup Feroviar Român
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român -
Experiențe care schimbă perspective. Cum sprijină Agrii și Asociația Ascendis formarea copiilor din programele World Vision
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a -
Nicoleta Pantea, FAN Courier: Peste cinci ani, angajatul FAN Courier va fi mai conectat, mai bine pregătit și mai apreciat
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea -
Tineri care intervin unde educația nu ajunge | Ideile noilor generații
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința