Potrivit oficialilor AchieveGlobal, in prezent, tot mai multe companii se orienteaza catre training-urile care dezvolta abilitatile de comunicare si de leadership ale angajatilor in defavoarea celor de specializare a abilitatilor tehnice. Aceste rezultate au fost inregistrate pe fondul directionarii business-ului catre un mediu centrat pe comunicare si relationare intre angajati si companii. "Daca acum zece ani in training investeau preponderent multinationalele din industriile telecom, farmaceutica si FMCG, cele mai solicitate programe fiind orientate catre dezvoltarea abilitatilor tehnice ale angajatilor, in prezent serviciile de training sunt solicitate de aproximativ toate sectoarele de activitate din Romania, preferintele acestora fiind orientate din ce in ce mai mult catre programele soft skills cu accent pe cele de leadership", a declarat Diana Rosetka, Business Unit Manager, AchieveGlobal Romania. La ora actuala, aproximativ 65% dintre clientii companiei AchieveGlobal Romania apeleaza la programele de training centrate pe leadership si dezvoltare a abilitatilor interpersonale.
Recomandările editorilor
-
Cum detectezi un proces care a fost creat pentru un context care nu mai există în firmă
Unele procese continuă să ruleze în organizații mult după ce motivele pentru care au fost create au dispărut. Contextul se modifică, echipele se schimbă, prioritățile evoluează, însă anumite fluxuri de lucru rămân „agățate” în sistem, ceea ce le face să... -
Producătoarea Ada Solomon este noua președintă a boardului Academiei Europene de Film
Ada Solomon, una dintre cele mai influente figuri ale cinematografiei românești și europene, a fost aleasă președintă a boardului Academiei Europene de Film, în urma votului membrilor instituției pentru mandatul 2026–2027. -
Trenduri pe piața imobiliară din România | Ce spune Bogdan Bălașa, Director General HILS Development
Piața imobiliară din România traversează o perioadă dinamică, în care cererea pentru locuințe eficiente și bine conectate la infrastructura urbană crește constant, iar așteptările clienților și investitorilor evoluează rapid. -
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score.
Leadership
-
Gențiana Avrigeanu pleacă de la conducerea Camerei de Comerț Elveția-România după 22 de ani
Gențiana Avrigeanu, liderul care a coordonat timp de 22 de ani Camera de Comerț Elveția-România, a plecat de la conducerea organizației. -
Deloitte îl numește pe Răzvan Ungureanu în rolul de Partener Coordonator al practicii de Audit și Servicii conexe
Deloitte România îl numește pe Răzvan Ungureanu, Partener Audit cu peste 17 ani de experiență în domeniu, în funcția de Partener Coordonator al practicii de Audit și Servicii conexe, din luna decembrie 2025 -
Ioana Nicolaie, scriitoarea care dăruiește cărți și șanse la visare copiilor din medii defavorizate
Din iubire pentru literatură, dar mai ales pentru semeni, a început în urmă cu 7 ani să doteze biblioteci școlare cu volume noi. -
Estera Anghelescu, Kaufland: Generația Z nu mai acceptă joburi doar pentru a avea un loc de muncă, ci caută sens
Tinerii caută joburi care să le ofere sens, dincolo de stabilitate și beneficii financiare, iar acest lucru se aplică inclusiv în domeniul retailului.