Conferinţa a prezentat strategii eficiente de promovare în reţelele sociale şi a identificat tendinţele şi

Metodologie
În analizarea brandurilor au fost luate în calcul toate tipurile de activități care pot fi desfășurate pentru promovarea în social media: blog de companie / de brand; campanii pe bloguri / cu videobloggeri; pagina de Facebook; aplicații Facebook; cont de Twitter; cont de companie pe LinkedIn; cont YouTube; cont Google+; cont Instagram; activități de brand (promovare, interacțiune, customer care) în noi rețele sociale (Snapchat, Periscope, WhatsApp); campanii de promovare sau endorsement pe paginile de Facebook ale unor celebrități; campanii de advertising (paid media) în rețele de socializare de nișă și aplicații mobile (Shazam, Instagram, Twitter, Foursquare, Flipboard); proiecte speciale video; alte conturi de social media (Pinterest, Flickr, Wikipedia, Snapchat, Tumblr etc) sau alte activități in afara celor menționate mai sus.
Top Social Brands 2017 a rezultat în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri în două clasamente preliminare: topul ZeList (apariții și viewership) – (35%) și topul realizat de revistă pe baza chestionarelor completate de companii și a cercetării proprii asupra peisajului social media din România (65%).
Studiul s-a desfășurat în intervalul 30 aprilie 2016 – 30 aprilie 2017.
Clasamentul celor 75 de branduri poate fi accest pe site-ul www.revistabiz.ro.