Acesta a subliniat ca cea mai buna strategie dintr-o companie depinde de atitudinea si de modul de comunicare al managerilor cu angajatii. Totodata, strategia pleaca de la top management catre oamenii din subordine. Au fost diferentiate stiluri de leadership care se bazeaza pe coordonare, informare, orientare si colaborare cu angajatii.

Pierre Touchette a mai subliniat faptul ca inainte de a da vina pe angajati, managerii trebuie sa faca o introspectie si sa reflecte daca modul in care conduc oamenii este unul corect. Un alt aspect important pe care lectorul l-a amintit a fost acela ca top managerii trebuie sa-si transforme angajatii in parteneri, acest lucru fiind foarte performant intr-o companie de sute sau mii de angajati. La eveniment au fost prezenti manageri si antreprenori de la diferite companii, care s-au aratat receptivi la prezentarea lui Pierre Touchette. Este al treilea eveniment din seria celor organizate de Universitatea BCR in cadrul noii serii a programului EDP. Conferinta a fost dedicata in exclusivitate clientilor BCR si subliniaza implicarea Universitatii BCR nu doar in programele de learning pe care le ofera angajatilor BCR, ci si in evenimente ce vin in sprijinul dezvoltarii unui parteneriat banca - client bazat pe cunoastere si invatare.