Concursul a avut patru probe, corespunzatoare domeniilor advertising, relatii publice, comunicare institutionala si comunicare politica. 42 de echipe, formate din cate cinci studenti, calificati in urma unor preselectii la care au participat peste 800 de candidati, au realizat timp de doua saptamani strategii de imagine pentru o serie de "clienti" reali: companii, ministere sau oameni politici. La finalul acestei perioade, echipele finaliste si-au prezentat campaniile realizate in fata publicului si a unui juriu care a avut in componenta sa personalitati marcante ale industriei de comunicare din Romania: specialisti din companii, din agentii de relatii publice si publicitate, jurnalisti de top si figuri importante ale spatiului universitar.

Juriul probei de Comunicare Politica

Cristian Parvulescu - Asociatia ProDemocratia

Claudiu Saftoiu - Presedintia Romaniei

Felix Tataru - GMP/map

Ovidiu Miculescu - Europa FM

Dragos Stanca - Publimedia International/Ziarul Financiar

Sorin Rosca Stanescu - Ziua

Alfred Bulai - SNSPA

Sebastian Lazaroiu - CURS

Ioana Lupea - Cotidianul

Ioana Grindeanu - Primaria Sectorului 1, Bucuresti

Juriul probei de Comunicare Institutionala

Simona Miculescu - Ministerul Afacerilor Externe

Dumitru Bortun - Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice

Gilda Lazar - JTI Romania

Cristina Coman - Universitatea Bucuresti

Anca Gheorghe - Televiziunea Romana

Adelina Palade - Serviciul Roman de Informatii

Radu Balbaie - Universitatea "Lucian Blaga", Sibiu

Mugur Stet - Banca Nationala a Romaniei

Alexandru Lazescu - MIX FM

Juriul probei de Relatii Publice

Andrei Bortun - Millenium Communications

Teodor Frolu - DC Communication

Alexandra Dinita - Free Communication

Sorana Savu - Premium Communication

Imola Zoltan - McCann PR

Silvia Bucur - PRAIS

Ioana Manoiu - Graffiti BBDO

Diana Lira - 2Active PR

Raluca Dumitrescu - Image Promotion

Cristian Ungureanu - Millenium Communications

Mihaela Brezeanu - Markmedia.ro

Juriul probei de Advertising

Alina Gavrila - Gavrila & Asociatii

Bogdan Naumovici - Leo Burnett

Adrian Botan - McCann Erickson

Serban Alexandrescu - Headvertising

Mihai Coliban - Lowe & Partners

Ioana Manea - Scala JWT

Andrei Cohn - Cohn & Jansen

Razvan Capanescu - Ogilvy & Mather

Sorin Psatta - Graffiti BBDO

Alexandra Tanjala - Sister & Co

Cristian Munteanu - Merlin Advertising

Castigatorii probei de Comunicare Politica

Locul I: echipa CASCADE - client- Peter Eckstein Kovacs - UDMR

Locul II: echipa Cats-eyes - client - Roberta Anastase - PD

Locul III: echipa Zauber Komunikation Gmbh - client - Raluca Turcan - PNL

Castigatorii probei de Advertising

Locul I: echipa Reservoir Eggs - client - Business Magazin (a primit si Premiul Zapp pentru cea mai creativa echipa a acestei editii a Olimpiadelor Comunicarii)

Locul II: echipa PHI Advertising - client - BRD Groupe Societe Generale

Locul III: echipa SIDE - client - ZAPP

Castigatorii probei de Relatii Publice

Locul I: echipa ToP Racers - client -Unilever

Locul II: echipa Spotlight - client -Televiziunea Romana

Locul III: echipa Brand Damage - client - Britcom

Castigatorii probei de Comunicare Institutionala

Locul I: echipa R.ACORD - client - Ministerul Justitiei

Locul II: echipa Minti Dezbracate - client - Agentia Nationala pentru Sprijnirea Initiativelor Tinerilor

Locul III: echipa Efectul Bulgare -client - Ministerul Afacerilor Externe

Olimpiadele Comunicarii sunt un proiect finantat de Autoritatea Nationala pentru Tineret si organizat in parteneriat cu Televiziunea Romana. Proiectul s-a desfasurat cu sprijinul unor sponsori ca: Zapp (sponsor principal), Gavrila & Asociatii, Unilever South Central Europe (sponsorul probei de advertising), JTI Romania (sponsorul probei de relatii publice), BRD Groupe Societe Generale (sponsorul probei de comunicare institutionala), Leo Burnett, Quadrant Amroq Beverages, Interbrew Romania, Global Spirits Company, British Council si Britcom.

Medaliile castigate in concursul Olimpiadelor Comunicarii sunt cea mai importanta distinctie pe care o poate obtine in Romania un tanar care isi doreste o cariera intr-unul dintre domeniile comunicarii profesioniste. De aceea, acest eveniment prezinta un real interes pentru toti tinerii aspiranti, dar si pentru specialistii seniori, care isi propun sa identifice in randurile studentilor viitori angajati si colaboratori.