Studiile recente realizate de NN arată că tinerii români din generația Z și din segmentul mai tânăr al generației Y (Millennials) sunt mai interesați de asigurări decât generațiile anterioare și preferă soluții simple, rapide, accesibile digital, care le oferă protecție reală în situații concrete, precum accidentele.

Potrivit cercetării, 6 din 10 tineri ar alege o asigurare care acoperă cheltuielile medicale în urma unui accident, iar aproape trei sferturi dintre respondenți preferă să achiziționeze o poliță exclusiv online.

Tinerii, tot mai preocupați de protecția financiară

În România, aproximativ 1,4 milioane de tineri cu vârste între 23 și 35 de ani – reprezentă generația Z și segmentul tânăr al Millennials – locuiesc în mediul urban. Aceștia se remarcă printr-o orientare mai pronunțată către viitor și prin dorința de a-și proteja stilul de viață activ.

Conform studiului NN:

  • 33% dintre tinerii Gen Z sunt interesați de asigurările de sănătate, comparativ cu 29% dintre Millennials;

  • 30% dintre aceștia iau în considerare o asigurare de călătorie, față de 26% dintre Millennials;

  • 29% se gândesc la o asigurare de viață, în timp ce doar 26% dintre Millennials manifestă același interes.

Tendința contrazice percepția tradițională potrivit căreia tinerii sunt mai puțin preocupați de protecția financiară. Noile generații sunt mai responsabile și mai orientate către planificare, influențate de contextul economic și de valorile privind autonomia financiară.

Tinerii din România, cu vârste între 23 și 35 de ani, percep actualele produse de asigurare ca fiind orientate mai degrabă către un segment mai matur. Deși sunt interesați de acest domeniu, simt nevoia unor soluții care să le reflecte stilul de viață și aspirațiile. Sunt o generație de oameni activi, conectați digital, preocupați de sănătate și echilibru emoțional, dar și de autonomie financiară”, a declarat Gabriela Lupaș-Țicu, Director General NN Asigurări.

72% dintre tineri preferă achiziția online

Digitalizarea este esențială pentru noile generații:

  • 72% dintre participanți preferă să cumpere asigurarea online;

  • 88% doresc să aibă acces digital permanent la poliță;

  • 80% afirmă că ar achiziționa o asigurare în cel mult 48 de ore dacă ar putea face acest lucru rapid, fără formalități.

Comportamentele de cumpărare din alte industrii, precum e-commerce sau banking, influențează puternic și așteptările față de industria asigurărilor, care trebuie să ofere experiențe rapide, transparente și complet digitale.

NN Go

Ca să răspundă acestor nevoi, NN Asigurări lansează NN Go, un produs dedicat tinerilor activi, cu vârste între 18 și 45 de ani, care trăiesc într-un ritm alert și caută soluții simple, flexibile și 100% digitale.

Am creat NN Go ca răspuns la un nou tip de nevoie care a devenit tot mai vizibilă: dorința tinerilor de a fi protejați în momente dificile, fără drumuri inutile, fără informații neclare și fără compromisuri legate de timp sau buget. Este o asigurare relevantă și adaptată stilului de viață al unei generații conectate”, a adăugat Gabriela Lupaș-Țicu, Director General NN Asigurări.

Asigurarea NN Go este disponibilă în trei variante – NN Go, NN Go Plus și NN Go Extra – cu prețuri fixe anuale de 190, 280 și 360 de lei, care pot fi achiziționate 100% online.

Toate oferă 1.000 de lei pentru fiecare zi de spitalizare cauzată de un accident, iar pachetele Plus și Extra includ și recuperare medicală de până la 10.000 de lei pe an. Varianta Extra adaugă și acoperire pentru intervenții chirurgicale în limita aceleiași sume.

Asiguratul primește banii direct în cont, indiferent dacă alege un spital de stat sau privat. În plus, toate cele trei opțiuni includ acces nelimitat la servicii de telemedicină și wellbeing, disponibile 24/7 – consiliere psihologică, nutriție, fitness și consultații medicale rapide.