Motto-ul reuniunii s-a centrat pe ideea de (re)descoperire a acestui stil de invatare. "Exista o mare diferenta intre a spune oamenilor concluzii si invataminte si a le oferi ceea ce au nevoie pentru a-si construi propria intelegere asupra realitatii de business - pe baza propriilor conditii si a cunostintelor anterioare", declara generatorii manifestarii, care s-au straduit sa adune laolalta minti care impartasesc acest concept. Participantii au avut sansa sa schimbe informatii si sa experimenteze puterea invatarii experientiale, nu atat in cadrul conferintei inaugurale, cat mai ales pe parcursul workshop-urilor. Structurate pe durata a doua zile, demo-workshop-urile au purtat semnatura ASCENDIS, CDM, INTERACT, COMPASS TRAINING, adica a unora dintre cei mai cunoscuti jucatori in domeniu. Practic, invatarea experientiala presupune simularea sau "punerea in situatia de a", iar motivul pentru care aceasta metoda functioneaza atat de bine este doar o chestiune de bun simt. La baza initiativei HR Club a stat ideea de a incuraja dezbaterile pe marginea acestei alternative de educatie de business si de a o face cunoscuta din doua perspective: cea a furnizorilor si cea a utilizatorilor de invatare experientiala. Cu acest prilej, World Trade Center Bucuresti a gazduit in salile sale specialisti de peste hotare, manageri de la companii reprezentative pe piata romaneasca, specialisti in resurse umane, consultanti si traineri. Revista CARIERE a fost partenerul media al evenimentului.
Recomandările editorilor
-
Miguel Trindade, ManpowerGroup România: Ca să faci lucrurile diferit, trebuie să ai curaj și să riști
Piața serviciilor de recrutare și muncă temporară din România este extrem de competitivă, atât din punctul de vedere al prețurilor, cât și din perspectiva angajaților și a clienților. -
Articol susținut de ASCENDISDin Oxford, pentru România. Ștefan Dascălu, cercetătorul care înfruntă virusurile, impostura și dezinformarea
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Cum stopezi exodul angajaților? Diana Zahariea, Sergiana: Cu un spor de fidelitate de până la 20% la salariu
Este, poate, răspunsul cel mai tranșant la una dintre cele mai mari provocări ale pieței muncii din România. În timp ce multe companii se luptă în oferte punctuale de angajare, Sergiana a ales să investească masiv în loialitate.
Leadership
-
Camelia Ene este noul General Manager al companiei Sika România
Grupul Sika, lider global în domeniul soluțiilor chimice pentru construcții, a anunțat numirea Cameliei Ene în funcția de General Manager Sika România & Adeplast, începând cu luna noiembrie 2025. -
Hribi, miere, fragi, trufe, brânză, bere. Sau rețetar pentru Parcul Național Munții Făgăraș
Puțini s-ar gândi că pentru desemnarea unui nou parc național în România ar trebui să treci și prin bucătăria satelor de munte. Și totuși, în Munții Făgăraș, tocmai hrana a devenit puntea dintre oameni și natură, dintre tradiții și viitor. -
Somfy anunță numirea unui nou Managing Director pentru Europa de Est
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est. -
Cum conduci un ONG când pornești de la zero și ajungi să sprijini anual peste 1.300 de copii
Leadership în doi, pandemie, apoi un switch de roluri. Cătălina Rață povestește cum a preluat frâiele UiPath Foundation în plin proces de creștere.