Cristina Dascălu, HEINEKEN România: Leadership în ritm olimpic. Lecții de la televizor | HR OPINIE
Mǎ uitam împreunǎ cu tatǎl meu
                            
                        
                            
                        
                            
                        
                            
                        „Ce soluții ați oferi pentru a îmbunătăți șansele de a obține un job și auto-angajarea în rândul tinerilor la o scară globală?” 72 de elevi din 13 ţări au participat săptămâna trecută la competiția europeană Global Enterprise Challenge, parte a programului european Global Enterprise Project, dezvoltat de Junior Achievement – Young Enterprise Europe (JA-YE) și de European Round Table of Industrialists (ERT).
                            
                        Ştiţi acele semne puse la poarta casei cu „Be aware! Bad dog”? În gara din Amsterdam ar trebui să fie ceva de genul „Be aware! Crazy bikes everywhere”. Şi nu, nu este o exagerare! Dacă vizitezi Amsterdamul la pas, la un moment dat chiar te vei simţi copleşit de atâtea spiţe şi ghidoane.
                            
                        Heineken anunţă proiectele câştigătoare din programul de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităţi” lansat în acest an în oraşele Constanţa, Craiova, Miercurea Ciuc şi Târgu Mureş în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest. Programul este dedicat susţinerii şi dezvoltării comunităţii locale din oraşele în care producătorul de bere îşi desfăşoară activitatea prin intermediul fabricilor sale. În fiecare oraş au fost desemnate patru proiete câştigătoare, fiecare dintre acestea primind câte un grant în valoare de 50.000 de lei.
                            
                        Media Image Group, companie care activeaza in domeniul monitorizarii de presa si al analizelor de continut media, a deschis recent propriul birou in Republica Moldova. Astfel, Media Image devine prima companie romaneasca de profil care isi extinde activitatea pe alte piete din regiune.