Skip to main content

Zepter International

    • Pentru Zepter, resursa umană este esenţială în vânzări

      La nivel global, grupul internaţional Zepter îşi bazează succesul şi stabilitatea pe resursa cea mai de preţ: forţa sa de vânzări. Compania şi-a respectat dintotdeauna această filosofie bazată pe respectul colaboratorilor săi, chiar şi în această perioadă dificilă din punct de vedere economic.

    • În lumea vânzărilor directe: Zepter International

      Într-o epocă caracterizată de restructurări sistemice în afaceri, un job „sigur” a devenit unul dintre cele mai vânate obiective pe piaţa muncii. Însă perspectiva angajatorului pune accentul pe un aspect mult mai important, necesar atât în plan profesional, cât şi personal: adaptabilitatea. Celor care înţeleg importanţa faptului de a îţi asuma riscuri calculate, într-un domeniu dinamic, li se deschide o posibilitate seducătoare: lumea vânzărilor directe.

Recomandările editorilor