Workshop Sessions
-
Academia Workshop Sessions continuă pe 27 și 28 aprilie cu o nouă sesiune de training gratuită, în cadrul căreia 25 de tineri vor învăța cum să își dezvolte un brand personal puternic, care să îi susțină în atingerea propriilor obiective. -
4 paşi pentru un brand personal de impact
Un brand personal puternic este un avantaj competitiv pentru tineri şi, de multe ori, factorul diferenţiator atât pe plan profesional, cât şi pe plan personal. În luna aprilie, Romanian American Foundation a găzduit o nouă ediţie Workshop Sessions, proiect Akcees în cadrul căreia 33 de participanţi au învăţat prin metode de educaţie non-formală care sunt paşii pe care trebuie să îi parcurgă pentru a-şi dezvolta un brand personal de succes.
-
Descoperă-ţi brandul personal!
Indiferent dacă suntem conştienţi de asta sau nu, fiecare persoană are un brand personal care spune lucruri despre noi şi reflectă modul în care suntem percepuţi de cei din jur. Un brand personal puternic te ajută să te prezinţi adecvat în faţa angajatorilor, partenerilor de afaceri sau clienţilor şi să îţi atingi obiectivele pe plan personal şi profesional.
-
Învaţă să vinzi!
Se anunţă o nouă ediţie Workshop Sessions pe 13 şi 14 februarie, găzduită de Romanian American Foundation. Evenimentul este dedicat de această dată dezvoltării competenţelor de vânzare. Participarea la evenimentul organizat de Akcees este gratuită, iar aplicaţiile se realizează online pe site-ul proiectului.
-
Comunicarea eficientă face minuni
Cu toții știm că cea mai eficientă muncă se face prin comunicare. Ei bine, cei care vor să își dezvolte aceste abilități au în această toamnă un nou instrument la îndemână. Este vorba de o nouă ediție Workshop Sessions dedicată dezvoltării abilităților de comunicare și organizată de Akcees.
Recomandările editorilor
-
Pluxee și FoodFix lansează „Prânz la Fix”. 22 de rețete gândite pentru prânz create de Chef Cătălin Scărlătescu
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă. -
Harta economică a României: Serviciile domină, industria rezistă, forța de muncă scade
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați. -
Wizrom Software preia Co-Factor și își extinde portofoliul cu soluții strategice pentru resurse umane
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților. -
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.