Skip to main content

trofeu

    • Secretul succesului obţinut cu o echipă de categoria B

      © 2015 Harvard Business School Publishing Corp.

      În 2004, Grecia a surprins întreaga lume câştigând Campionatul European de Fotbal, cea mai dură competiţie din fotbalul internaţional. În ciuda faptului că grecii erau o echipă formată, în mare parte, din jucători care erau „periferici” şi nu se remarcaseră cu nimic până atunci, ei au învins echipa Franţei şi apoi, în finala campionatului, echipa ţării-gazdă, Portugalia, câştigând astfel trofeul. Nici măcar fanii înrăiţi ai fotbalului n-ar putea să numească mai mult de doi jucători din naţionala de fotbal a Greciei; şi totuşi, puţini dintre ei vor putea uita remarcabila realizare colectivă a unei echipe care a învins sorţii care-i stăteau împotrivă, în condiţiile în care pronosticurile făcute în privinţa şanselor sale de a câştiga trofeul campionatului au dus la un rezultat de 150 la 1.
    • Fondatoarea Bodyshape Transformation Centre premiată pentru cel mai îndrăzneț Start-up

      În cadrul celei de-a doua ediții a Premiilor de Excelență She Business, Irina Alionte, fondatoarea Bodyshape Transformation Centre București, a câștigat trofeul ”Cel Mai Îndrăzneț Start-up” la numai 26 de ani. În acordarea votului pentru această secțiune a competiției, membrii juriului au ținut cont de rezultatele sale obținute pentru proiectele îndrăznețe Club Cardio și Born2Succeed cu care și-a început cariera de antreprenor la Londra, în urmă cu doi ani.
    • Palme d’Or la Bucureşti

      Din 16 ianuarie, „Winter Sleep”/ „Somn de iarnă”, filmul care-a câştigat cel mai recent trofeu Palme d’Or, Cannes, 2014, va putea fi vizionat în cinematografele din România. 
    • Internetics 2014 şi-a ales câştigătorii

      După ce a câştigat nu mai puțin de cinci trofee în cadrul competiției, Digital Star a fost desemnată Agenția Anului. Premiile au fost oferite pentru campania “The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”, care a câștigat la categoria CULTURE , în secțiunea Online Branded Content și la categoria INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign, secțiunea Durables. 
    • IAA România a premiat super eroii comunicării

      În prezența Boardului Mondial al IAA, în data de 25 februarie, a avut loc cea de-a VI-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România. Pe scena Ateneului Român au fost acordate 18 premii, recompensând excelența în diverse domenii de activitate din marketing și comunicare. 

    • Filmul indian „Corabia lui Tezeu” ia Trofeul Transilvania

      Festivalul Internațional de Film Transilvania și-a premiat câștigătorii sâmbătă seară, la Teatrul Național din Cluj, într-o sală cu peste 800 de invitați și spectatori. Gazda ceremoniei de închidere a celei de-a 12-a ediții a fost Tudor Giurgiu, directorul festivalului. Vedetele serii și protagoniștii unor momente de neuitat la TIFF au fost actrița Luminița Gheorghiu, distinsă cu Premiul de Excelență, și renumitul regizor ceh Jiří Menzel, premiat pentru întreaga carieră. 

Recomandările editorilor