Skip to main content

The Pursuit of Happiness

    • Fericirea, așa cum o definesc consumatorii

      Generația Millennials abordează ideea de fericire într-un mod radical diferit de cel al celorlalte generații, determinând implicații profunde asupra marketing-ului de brand. Aceasta e concluzia esențială a ultimului studiu global ZenithOptimedia, rețeaua din care face parte Zenith România, asupra vieții celor din generația Millennials, cei care astăzi sunt între 18 și 34 ani. Studiul e sugestiv intitulat „În căutarea fericirii” (The Pursuit of Happiness).
    • Un angajat fericit e un angajat productiv

      Probabil că ştiţi serialul lui Trump – „Ucenicul“, în care băieţii buni pierd întotdeauna, iar a fi fericit şi a avea relaţii de calitate nu prea contează. Acest tip de atitudine contrazice însă studiile de psihologie organizaţională care demonstrează că în formula productivităţii, sentimentele pe care le nutrim faţă de un coleg atârnă mai greu decât competenţa lui.

Recomandările editorilor