Skip to main content

studiu EY

    • De la Omidă la Fluture. În doar 18% dintre companii angajatii își pot aloca timp pentru a inova

      În vâltoarea celei de a patra revoluții industriale, companiile din România sunt la stadiul de Omidă, adică „exploatează produsele și serviciile existente deja în modelul de business actual, fără să investească în pregătirea pentru schimbarea  disruptivă”, arată cel mai recent sondaj EY derulat în România.

      Majoritatea companiilor din România sunt mai puțin atente la tendințele din piață, care le pot zdruncina poziția. 
    • Ce vrea Generaţia Z de la viitorii angajatori

      Adolescenții care intră anul acesta pe piața muncii sau pe băncile facultății au deja așteptări clare privind traseul lor profesional și mediul în care doresc să lucreze. EY a intervievat în cadrul studiului Global Generations 3.0 peste 3.200 de tineri cu vârsta cuprinsă între 16 și 18 ani, cunoscuți de asemenea ca Generația Z, în legătură cu factorii care le influențează încrederea în viitorii angajatori și în luarea deciziilor de angajare pe viitor.  Două treimi dintre aceștia (66%) pun cel mai mare preț pe echitatea privind remunerația, promovarea și oportunitățile de învățare la viitorul loc de muncă, arată cercetarea EY. 
    • De ce le e frică antreprenorilor români

      Antreprenorii români sunt mai bine văzuți de societatea românească, potrivit rezultatelor Barometrului antreprenoriatului românesc 2016, dar cu toate acestea există în continuare bariere care-i împiedică să-şi pună în practică ideile. 
    • Generația Z dă trendul în media și entertainment

      Generația Z dă trendul în media și entertainment. Este prima generaţie a nativilor digitali şi navighează pe mai multe ecrane, uneori simultan. Li se pare normal să plătească pentru a cumpăra cel mai recent model de telefon inteligent, dar vor să obţină gratuit, cu un simplu click, un film sau un cântec. Comportamentul lor va genera o schimbare majoră pe care companiile de media şi entertainment (M&E) trebuie să şi-o asume în trecerea de la modelele tradiţionale de tip business-to-business (B2B) la cele bazate pe relaţii directe cu consumatorii și concentrarea atenţiei asupra cererii de informaţii relevante, detaliate, arată concluziile studiului EY From innovation to expectation — how M&E leaders are responding to Gen Z.
    • Serviciile mobile de plăţi sunt pregătite pentru noul val de creştere

      Serviciile de plăţi prin dispozitive mobile sunt pregătite pentru noul val de creştere, însă operatorii de telefonie mobilă trebuie să găsească soluţii pentru preocupările clienţilor într-o piaţă fragmentată din punct de vedere tehnologic, pentru a fructifica potenţialul pieţei, se arată în studiul EY - Mobile Money – the next wave of growth report.

Recomandările editorilor