
strategie de business
-
Extinderea pe noi piețe este o strategie importantă pentru creșterea veniturilor și diversificarea adaptabilității la potențiale riscuri. Acest proces complex necesită o analiză detaliată a pieței țintă, personalizarea ofertelor pentru a răspunde preferințelor locale și
-
White Image: ce trebuie să conţină în 2016 o strategie de digital marketing de succes
Anul 2016 bate la uşă şi marketerii sunt în plin proces de planificare a strategiei pentru următorul an. În domeniul marketingului digital, strategia este un mix între obiective de business, priorităţi de marketing şi modalităţi de a le îndeplini prin canalele digitale. Pentru a avea succes, e important ca digital marketerii să fie atenţi la toate funcționalitățile, tehnologiile şi instrumentele existente pe piaţă şi care îi pot ajuta în atingerea obiectivelor. -
Faceţi SEO, dar nu uitaţi de social media
Pentru dezvoltarea oricărei afaceri, pentru alinierea ei la tendinţele pieţei sau competitivitate, reţelele de socializare au devenit obligatorii. Acest mod de promovare, foarte ieftin în comparaţie cu metodele tradiţionale de marketing sau chiar gratuit, a depăşit graniţele personale şi vine în spijinul oricărei strategii de business. Ce reţele de socializare să foloseşti şi mai ales cum să le foloseşti pentru a fi eficiente? Despre modul în care trebuie să îţi creezi o strategie de social media a vorbit la Bucureşti Neal Shaeffer, cunoscut social media speaker, autor și creator de succes al platformei de resurse în social media pentru afaceri 'Maximise Your Social”. -
Bridge-ul și strategia de business
De la opt ani chibiţez la masa de bridge. În fiecare weekend, părinţii mei jucau bridge de sâmbătă dimineaţă până sâmbătă seara, doar cu o scurtă pauză la prânz, cu Puşa și Nenoiu, doi prieteni de familie fără copii, care stăteau în Militari, pe la Armata Poporului. Puşa nu se prea pricepea la joc, aşa că cei doi se certau precum chiorii. După ce am crescut, am aflat că de multe ori certurile astea se transformau în zile întregi de nevorbit şi dormit spate în spate, şi toate astea pentru că la nu ştiu ce „donă“, Puşa nu licitase nu ştiu ce sau nu atacase în culoarea licitată de Nenoiu. V-am împărtășit asta ca să înțelegeți care este nivelul de pasiune şi fanatism pe care poate să-l creeze jocul de bridge.
-
Cum a ajuns Cornelius Brody să ofere soluţii software pentru Financial Times si Virgin Airlines
iQuest oferă soluţii software pentru clienţi din Germania, Elveţia, Anglia, Suedia şi România. Soluţii înseamnă sisteme complexe, croite pe specificul clientului, care nu pot fi cumpărate de-a gata, ca pe un produs standard. Printre clienţii lor se numără corporaţii mari şi multinaţionale, care au în permanenţă nevoie de soluţii caracteristice prin care să se diferenţieze. Astfel, iQuest lucrează acum pentru branduri puternice ca Financial Times, Virgin Atlantic Airlines sau Puma.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...