Skip to main content

sfaturi management

    • Un bun manager este cel care conectează oamenii

      Gianpiero Petriglieri, profesor INSEAD din top Thinkers50, vorbeşte despre ruperea unei legături importante. Adesea, liderii şi cei care ar trebui să îl urmeze nu mai au senzaţia de apartenenţă, de scop comun. Poate că împart acelaşi spaţiu de lucru, însă nu şi aceeaşi viziune legată de viitor. Dacă această conexiune se destramă, atunci ajung să trăiască în lumi paralele.

      Tocmai de aceea cel mai important rol al unui manager este să fie un conector, adică să creeze legături între oamenii săi.
    • Cunoaște-ți angajații și la nivel uman, nu doar profesional

      Despre felul în care un lider construieste o relație corectă cu oamenii din echipa lui s-a scris în fel și chip. Cel mai mult cred în experiențele fiecărui lider, scrise cu trăire și simțire, nu din cărți. Câți lideri sunt tot atâtea moduri de leadership. Și totuși apreciez mult noul stil intitulat paradoxal „radical candor” care descrie echilibrul perfect pe care să îl facă un lider atunci când vine vorba de motivarea și feedbackul pe care îl dă echipei sale.
    • Marius Avram, CEO-ul Vector: 80% dintre taskurile zilnice se pot rezolva cu 20% din efort

      Cum îşi gestionează timpul un CEO? Care sunt lucrurile de care ţine seama atunci când îşi face lista de priorităţi? Ce surse de inspiraţie foloseşte? De asemenea, cum se relaxează şi se deconectează?

      Marius Avram, CEO-ul și fondatorul Vector, una dintre ce mai importante companii din industria de office supplies din România, a stat de vorba cu Revista CARIERE şi ne-a împărtăşit câteva sfaturi pe aceste teme.

Recomandările editorilor