Skip to main content

Ron Kaufman

    • România și „serviciile criminale”

      Pe Ron Kaufman l-a văzut prima dată într-o înregistrare video de prin 2002 sau 2003 și, de atunci, l-a urmărit constant. I-a citit cărţile, articolele, blogul şi, în tot acest timp, și-a dorit să îl cunoască personal. Prima invitație de a veni în România i-a făcut-o în 2008. A reuşit să îl convingă să țină o conferință aici abia în 2012, moment care marchează și debutul parteneriatului lor. După aproape patru ani de colaborare, la începutul lui 2016, Elena Călin și echipa sa au obținut de la partenerul lor american licenţa pentru Up!Your Service.
    • Ron Kaufman ne explică cum se schimbă cultura serviciilor în era tehnologiei

      De felul în care comunicăm și ne comportăm unii cu alții depinde calitatea conexiunilor dintre noi. Așteptăm răspunsuri prompte și clare la solicitările noastre și ne dorim să fim tratați cu atenție și respect în interacțiunile noastre de zi cu zi pe stradă, la telefon, la magazin, la serviciu. Adevărul este că atitudinile noastre se reflectă în spațiul public ca într-o oglindă și, dacă am face un mic exercițiu de gândire, am vedea că ele se răsfrâng și asupra calității serviciilor pe care le oferim și le primim în schimb. Într-o lume dominată de tehnologie, provocarea este păstrarea calității interacțiunii umane, a acelui atât de prețios „human touch”. 

Recomandările editorilor