
roaming
-
15 iunie este o dată importantă pentru cei care trăiesc în Uniunea Europeană, căci reprezintă momentul în care tarifele de roaming dispar. Sau, cel puţin, aşa ar trebui să se întâmple. Iată un scurt ghid care vă poate ajuta să vă lămuriţi ce este "roam like home" şi cum este aplicat.
-
Dispar tarifele de roaming pentru telefonia mobilă. Vezi data limită
Letonia, țară care deține președinția Uniunii Europene în acest moment, a anunţat că data limită de eliminare a tarifelor de roaming a fost stabilită printr-un acord preliminar. UE intenționează să solicite operatorilor de telecomunicații să ofere acces egal tuturor utilizatorilor, iar blocarea va fi permisă doar pentru contracararea atacurilor cibernetice sau în timpul perioadelor de supraîncărcare a rețelelor. -
Roaming pentru o Europă mai unită
Putem spune că România face parte din Satul Global după ce graniţele ţării s-au deschis, iar progresul tehnologic din ultimele decenii a făcut ca telefonele mobile şi internetul să fie accesibile pentru aproape toată lumea, la tarife uneori irezistibil de mici, alteori deranjant de mari. Conectarea de orice tip costă, însă tendinţa din ultimii ani a fost în avantajul clienţilor, lucru care s-a reiterat de curând.
-
Noi reduceri ale tarifelor de roaming începând de la 1 iulie
Vești bune pentru clienți, vești proaste pentru operatorii de telefonie mobilă. Comisia Europeană, parlamentarii europeni şi guvernele ţărilor UE au ajuns la un acord pentru reducerea tarifelor de roaming pentru serviciile de voce, text şi Internet mobil.
-
Liber la download-ul in roaming
De la 1 iulie 2010, consumatorii nu mai trebuie sa-si faca griji cu privire la primirea de facturi uriase datorate conectarii accidentale la Internet prin reteaua de telefonie mobila, atunci cand calatoresc in alta tara.
-
Serviciul de roaming - mai ieftin
De la 1 iulie 2009, tarifele pentru convorbiri, mesaje si Internet in roaming vor fi reduse in urma modificarii legislatiei Uniunii Europene. Noile tarife propuse de UE stabilesc plafoane, ramanand la alegerea companiilor ce tarife concurentiale vor oferi clientilor. Astfel, de la data stabilita, vom plati maximum 0,43 euro pe minut (fara TVA) pentru efectuarea unui apel, suma care pana in 2011 va ajunge la 0,35 euro (fara TVA).
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...