Skip to main content

programe pentru angajati

    • Studiu Well-being: Ce consideră managerul că “dă bine” nu este întotdeauna şi ce le trebuie angajaţilor

      Starea de bine a angajaţilor (well-being) ar trebui să fie o preocupare a tuturor companiilor, iar specialiştii în astfel de programe le recomandă firmelor să personalizeze programele în funcție de ce își doresc angajații şi nu de ce consideră managerul că ar "da" bine, altfel înseamnă bani și timp irosit, este concluzia studiului realizat de Dynamic Human Resources 2016 - Programele de well-being în companiile din România - şi prezentat în exclusivitate de REVISTA CARIERE. 
    • Zece reguli „cardinale” pentru zero accidente de muncă

      O companie își măsoară sănătatea în două direcții: cea care se referă strict la business – adică la profit, vânzări, producție, calitate –, iar cea de-a doua componentă este legată de oameni la modul propriu: angajați sănătoși fizic și mental, dar și puternici profesional. Dar ce poate face în plus o companie aflată într-un domeniu cu risc crescut pentru sănătatea angajaților săi?
    • Cum devin eficiente programele pentru angajați

      Unii angajați sunt dezinteresați de jobul lor sau de compania pentru care lucrează sau sunt, efectiv, decuplați de la locul de muncă. Pentru aceștia, liderii caută soluții. Unii aleg să le ofere avantaje materiale – bonusuri, alimente gratuite, condiții plăcute – camere de relaxare, în speranța de a-i face mai fericiți. Cercetările sugerează însă că aceste eforturi, deși sunt apreciate, nu sunt eficiente pe termen lung și nu generează o schimbare de comportament. Managementul companiilor trebuie să fie atent la ce oferă angajaților, mai ales că programele de well-being nu sunt eficiente nici dacă angajații sunt suprasolicitați.

Recomandările editorilor