prezentari
-
În mediul profesional, timpul și atenția colegilor sau clienților sunt resurse limitate. Mesajele confuze sau încărcate de informații irelevante nu doar că întârzie deciziile, dar pot costa compania bani și submina încrederea în comunicarea internă -
Cum sa gesticulezi cand tii o prezentare?
„Cum sa imi tin mainile cand prezint?” Aceasta intrebare o primesc destul de frecvent la cursurile de Presentation Skills. De fapt sunt doar 2 contexte in care adresam aceasta intrebare : cand vorbim de prima intalnire si cand urmeaza sa tinem un speech sau o prezentare publica.
-
Cum sa creezi legatura emotionala cu ajutorul contactului vizual
„Ochii care nu se vad se uita”. Asa spune o veche vorba romaneasca.
Aceasta fraza este cat se poate de adevarata si in domeniul prezentarilor. Atunci cand un vorbitor nu stabileste contact vizual cu persoanele din publicul sau, posibilitatea ca ei sa isi aminteasca de acel vorbitor este mult mai mica.
-
De ce ti-e frica la locul de munca?
Nu pot lucra niciodata ca economisti din cauza ca le este frica de cifre. La vederea unui teanc de hartii si dosare intra in panica, de parca s-ar afla in fata unui leu scapat din cusca. Sunt excelenti profesionisti, dar atunci cand trebuie sa discute cu colegii nu pot trece cu niciun chip pragul salii de sedinta. Pentru altii, principalul criteriu de alegere a locului de munca este etajul la care vor lucra si la interviul de angajare vor sa stie daca vor fi nevoiti sau nu sa foloseasca liftul. Ei sunt cei pe care fobii de tot felul, mai mult sau mai putin cunoscute, ii impiedica sa-si dezvolte cariera la adevaratul potential.
-
Trei solutii pentru a scapa de emotii cand ai de facut prezentari
Octavian Pantis, consultant si trainer, raspunde mai jos intrebarii puse online de catre Mihaela, cititoare Cariere.
-
Vocea si seductia in afaceri
In momentul in care intram in contact cu cineva, acesta incepe deja sa ne judece. Nu avem nevoie de vocea unei vedete radio pentru a avea succes, insa ar trebui sa stim sa ne folosim vocea si corpul pentru a transmite un mesaj credibil, pentru a fi seducatori.
-
Cum invata creierul tau? Sau cum scapam din capcana prezentarilor ucigator de plictisitoare?
Ideea acestui articol mi-a venit dupa o discutie cu un grup de participanti la un curs de „Comunicare”. Cursul era o combinatie de notiuni de psihologie comportamentala, vanzari si abilitati de vorbire in public pentru un grup de profesionisti din domeniul financiar, care aveau nevoie de „unelte” pentru a-si prezenta ideile in fata unor grupuri de clienti.
Recomandările editorilor
-
Pluxee și FoodFix lansează „Prânz la Fix”. 22 de rețete gândite pentru prânz create de Chef Cătălin Scărlătescu
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă. -
Harta economică a României: Serviciile domină, industria rezistă, forța de muncă scade
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați. -
Wizrom Software preia Co-Factor și își extinde portofoliul cu soluții strategice pentru resurse umane
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților. -
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.