
prezentari
-
În mediul profesional, timpul și atenția colegilor sau clienților sunt resurse limitate. Mesajele confuze sau încărcate de informații irelevante nu doar că întârzie deciziile, dar pot costa compania bani și submina încrederea în comunicarea internă
-
Cum sa gesticulezi cand tii o prezentare?
„Cum sa imi tin mainile cand prezint?” Aceasta intrebare o primesc destul de frecvent la cursurile de Presentation Skills. De fapt sunt doar 2 contexte in care adresam aceasta intrebare : cand vorbim de prima intalnire si cand urmeaza sa tinem un speech sau o prezentare publica.
-
Cum sa creezi legatura emotionala cu ajutorul contactului vizual
„Ochii care nu se vad se uita”. Asa spune o veche vorba romaneasca.
Aceasta fraza este cat se poate de adevarata si in domeniul prezentarilor. Atunci cand un vorbitor nu stabileste contact vizual cu persoanele din publicul sau, posibilitatea ca ei sa isi aminteasca de acel vorbitor este mult mai mica.
-
De ce ti-e frica la locul de munca?
Nu pot lucra niciodata ca economisti din cauza ca le este frica de cifre. La vederea unui teanc de hartii si dosare intra in panica, de parca s-ar afla in fata unui leu scapat din cusca. Sunt excelenti profesionisti, dar atunci cand trebuie sa discute cu colegii nu pot trece cu niciun chip pragul salii de sedinta. Pentru altii, principalul criteriu de alegere a locului de munca este etajul la care vor lucra si la interviul de angajare vor sa stie daca vor fi nevoiti sau nu sa foloseasca liftul. Ei sunt cei pe care fobii de tot felul, mai mult sau mai putin cunoscute, ii impiedica sa-si dezvolte cariera la adevaratul potential.
-
Trei solutii pentru a scapa de emotii cand ai de facut prezentari
Octavian Pantis, consultant si trainer, raspunde mai jos intrebarii puse online de catre Mihaela, cititoare Cariere.
-
Vocea si seductia in afaceri
In momentul in care intram in contact cu cineva, acesta incepe deja sa ne judece. Nu avem nevoie de vocea unei vedete radio pentru a avea succes, insa ar trebui sa stim sa ne folosim vocea si corpul pentru a transmite un mesaj credibil, pentru a fi seducatori.
-
Cum invata creierul tau? Sau cum scapam din capcana prezentarilor ucigator de plictisitoare?
Ideea acestui articol mi-a venit dupa o discutie cu un grup de participanti la un curs de „Comunicare”. Cursul era o combinatie de notiuni de psihologie comportamentala, vanzari si abilitati de vorbire in public pentru un grup de profesionisti din domeniul financiar, care aveau nevoie de „unelte” pentru a-si prezenta ideile in fata unor grupuri de clienti.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...