Skip to main content

prezentari

    • Cum sa gesticulezi cand tii o prezentare?

      „Cum sa imi tin mainile cand prezint?” Aceasta intrebare o primesc destul de frecvent la cursurile de Presentation Skills. De fapt sunt doar 2 contexte in care adresam aceasta intrebare : cand vorbim de prima intalnire si cand urmeaza sa tinem un speech sau o prezentare publica.

    • De ce ti-e frica la locul de munca?

      Nu pot lucra niciodata ca economisti din cauza ca le este frica de cifre. La vederea unui teanc de hartii si dosare intra in panica, de parca s-ar afla in fata unui leu scapat din cusca. Sunt excelenti profesionisti, dar atunci cand trebuie sa discute cu colegii nu pot trece cu niciun chip pragul salii de sedinta. Pentru altii, principalul criteriu de alegere a locului de munca este etajul la care vor lucra si la interviul de angajare vor sa stie daca vor fi nevoiti sau nu sa foloseasca liftul. Ei sunt cei pe care fobii de tot felul, mai mult sau mai putin cunoscute, ii impiedica sa-si dezvolte cariera la adevaratul potential.

    • Vocea si seductia in afaceri

      In momentul in care intram in contact cu cineva, acesta incepe deja sa ne judece. Nu avem nevoie de vocea unei vedete radio pentru a avea succes, insa ar trebui sa stim sa ne folosim vocea si corpul pentru a transmite un mesaj credibil, pentru a fi seducatori.

    • Cum invata creierul tau? Sau cum scapam din capcana prezentarilor ucigator de plictisitoare?

      Ideea acestui articol mi-a venit dupa o discutie cu un grup de participanti la un curs de „Comunicare”. Cursul era o combinatie de notiuni de psihologie comportamentala, vanzari si abilitati de vorbire in public pentru un grup de profesionisti din domeniul financiar, care aveau nevoie de „unelte” pentru a-si prezenta ideile in fata unor grupuri de clienti.  

Recomandările editorilor