Skip to main content

pozitiva

    • Cum repari o relatie de serviciu care s-a inrautatit

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Uneori te blochezi intr-o relatie de rutina sau intr-o relatie neplacuta cu cineva de la serviciu – un sef, un coleg, un subordonat. Poate ca nu va puteti suferi si chiar va dusmaniti sau, pur si simplu, nu va intelegeti bine unul cu celalalt. Oare ce ai putea face ca sa repari relatia si sa o imbunatatesti? Este oare posibil sa luati totul de la inceput, iar de data aceasta “sa porniti cu dreptul”?

    • Fă-ţi un obicei din a spune “mulţumesc”

      © 2012 Harvard Business School Publishing Corp.

      Deşi Ziua Recunoştinţei a fost sărbătorită în SUA prin evenimente sportive, cine petrecute în familie şi zile libere de la serviciu, scopul ei este de fapt o întoarcere a fiecărui american cu faţa către lucrurile pentru care merită să fii recunoscător – precum sănătatea, familia, posesiunile materiale şi succesul pe care-l avem în viaţă. A fost, de asemenea, un bun prilej pentru manageri să-şi amintească de faptul că recunoştinţa şi aprecierea sunt comportamente manageriale importante în organizaţiile eficiente – care trebuie menţinute în tot decursul anului, nu doar de sărbători. 

Recomandările editorilor