
Concentrează-te şi pe clienţii pe care ţi-i doreşti, nu doar pe cei pe care-i ai deja
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp.
În anii 1990 am lucrat pentru o companie al cărei motto era: „Noi construim afaceri digitale”. Lucrul de care mulţi antreprenori îşi dau seama rapid este că, adesea, faza în care îşi construiesc afacerea este partea uşoară. Creşterea şi menţinerea afacerii pot să fie mult mai grele, iar dacă reuşeşti să îţi dai seama ce fel de produs sau serviciu trebuie să lansezi pentru a atrage nişte consumatori noi, nu ai realizat o performanţă oarecare.
În anii 1990 am lucrat pentru o companie al cărei motto era: „Noi construim afaceri digitale”. Lucrul de care mulţi antreprenori îşi dau seama rapid este că, adesea, faza în care îşi construiesc afacerea este partea uşoară. Creşterea şi menţinerea afacerii pot să fie mult mai grele, iar dacă reuşeşti să îţi dai seama ce fel de produs sau serviciu trebuie să lansezi pentru a atrage nişte consumatori noi, nu ai realizat o performanţă oarecare.