Skip to main content

piata auto

    • Start-upul care vrea să revoluţioneze piaţa auto din România

      Un start-up îţi propune să revoluţioneze piaţa auto din România. Este vorba despre platforma online Vehicle Market, care îşi propune să devină un reper, datorită modului rapid şi inteligent prin care cumpărătorii pot obţine oferte personalizate de la dealeri. Platforma online a fost construită pentru a-i ajuta pe cei care doresc să îşi cumpere o maşină nouă sau cu garanţie de fabrică.

    • Porsche Leasing pariază pe leu și lansează leasingul financiar în RON

      Porsche Leasing lansează un nou produs financiar destinat companiilor și persoanelor fizice: leasingul financiar în RON, care poate fi accesat începând cu 19 februarie și care este disponibil atât pentru mașinile noi cât și pentru cele rulate. Prin acest nou produs Porsche Finance Group se poziționează ca singura companie de pe piață cu o gamă completă de produse de finanțare auto.

    • Criza dicteaza

      Numai 6% dintre romani intentioneaza sa-si achizitioneze o masina in acest an, iar 37% dintre acestia detin deja o masina proprietate personala. 55% dintre romani si-ar cumpara o masina second hand, criteriile de alegere a unei masini tinand de pret, de consum si de marca, arata studiul MotoBus realizat de GfK.

    • Piata auto romaneasca are un design din ce in ce mai aerodinamic

      V-ati auzit de curand vreunul dintre prieteni spunand despre masina visurilor sale "Nu conteaza cum e, sa aiba patru roti si sa mearga..."? Nu prea credem. Pretentiile la acest capitol au crescut si in Romania, fapt ce obliga firmele ce activeaza in domeniu sa stie cand sa vireze, cand sa schimbe viteza, cand sa puna frana si cand sa accelereze. Doina Albu, Coordonator Marketing si Publicitate la Hyundai Auto Romania, este un as al volanului, din acest punct de vedere.

Recomandările editorilor