pastel
-
Managerii de brand și profesioniștii de marketing care vor să își provoace gândirea strategică și să își conducă brandurile spre creștere sunt așteptați marți, 16 iunie, la workshopul „Cum să devii un client mai bun”, în cadrul Brand Managers Summit. -
O simfonie de printuri și tonuri diafane de la YOKKO
Primăvara anului 2015 se anunță una plină de grație, eleganță și feminitate pentru doamnele YOKKO! Colecția de primăvară cuprinde o gamă variată de modele de bluze, rochii, fuste și sacouri în tendințele sezonului. Prin această colecție celebrăm lumina soarelui, renașterea și armonia naturii. De aceea, nuanțele predominante sunt cele dulci, calde: bej, roz nud, mentă, pastel. -
Fă-l pe recrutor să vrea cu orice preț să te angajeze
Perioada cea mai călduroasă a anului s-a instalat. O perioadă în care s-ar putea spune că organizațiile au cam pus pe „holding” recrutările. Cu toate acestea, foarte multe persoane își caută un loc de muncă și nu au de gând, și nici nu-și pot permite, să amâne până la toamnă (atunci când mai toate companiile își deschid porțile pentru noi oameni) acest proces.
-
Dana Nae Popa, antreprenor: „Nu ne-am fi pus pe picioare propriul business dacă am fi fost apreciate de superiori”
La 31 de ani, Dana Nae Popa conduce, împreună cu Ioana Mucenic (30 de ani), o agenţie de PR şi comunicare cu o echipă de 30 de angajaţi şi cu o vechime de opt ani în piaţă. Pastel a luat fiinţă pe când cele două tinere erau studente, în ultimul an de facultate.
Decizia de a porni un bussiness împreună, pe cont propriu, a venit în urma a două experienţe nefericite, în postura de angajat. Au pornit cu un buget de 200 de euro, în primul an au lucrat de acasă, de pe laptop, şi cu timpul au construit un business care a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de un milion de euro.
-
PR&Ad Fair oferă oportunități de angajare
PRIME România, asociaţia studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare, vă invită la cea de-a șasea ediţie PR&Ad Fair. Evenimentul se va desfăşura pe 7 şi 8 aprilie, la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr” din București.
-
Rebranding pentru agenţia "pastel"
Grupul de firme Pastel Group sărbătoreşte anul acesta 5 ani de activitate şi îşi reuneşte toate serviciile sub umbrela amplă a marketingului experienţial şi sub denumirea comună de "pastel". Agenţia "pastel" devine astfel agenţia de comunicare integrată ce oferă experienţe complete de brand.
-
Limbajul culorilor
In ultimele decenii, s-au facut tot felul de studii in jurul culorii si chiar s-au dezvoltat tratamente ale unor afectiuni bazate pe terapia prin culoare. Este incredibila complexitatea acestui subiect, cu atat mai mult cu cat exista o multitudine de factori care influenteaza alegerea unei culori. Indiferent de clima, varsta sau pozitionare geografica, este foarte important sa tineti cont de regulile imaginii profesionale. Culorile in nuante inchise sunt cele mai potrivite mediului de afaceri, acestea accentuand autoritatea celor ce le poarta. Desigur ca este recomandata asortarea acestora cu nuante deschise, pastel, pentru a da luminozitate trasaturilor dumneavoastra.
Recomandările editorilor
-
Pluxee și FoodFix lansează „Prânz la Fix”. 22 de rețete gândite pentru prânz create de Chef Cătălin Scărlătescu
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă. -
Harta economică a României: Serviciile domină, industria rezistă, forța de muncă scade
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați. -
Wizrom Software preia Co-Factor și își extinde portofoliul cu soluții strategice pentru resurse umane
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților. -
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.