Skip to main content

pastel

    • O simfonie de printuri și tonuri diafane de la YOKKO

      Primăvara anului 2015 se anunță una plină de grație, eleganță și feminitate pentru doamnele YOKKO! Colecția de primăvară cuprinde o gamă variată de modele de bluze, rochii, fuste și sacouri în tendințele sezonului. Prin această colecție celebrăm lumina soarelui, renașterea și armonia naturii. De aceea, nuanțele predominante sunt cele dulci, calde: bej, roz nud, mentă, pastel.
    • Fă-l pe recrutor să vrea cu orice preț să te angajeze

      Perioada cea mai călduroasă a anului s-a instalat. O perioadă în care s-ar putea spune că organizațiile au cam pus pe „holding” recrutările. Cu toate acestea, foarte multe persoane își caută un loc de muncă și nu au de gând, și nici nu-și pot permite, să amâne până la toamnă (atunci când mai toate companiile își deschid porțile pentru noi oameni) acest proces.

    • Dana Nae Popa, antreprenor: „Nu ne-am fi pus pe picioare propriul business dacă am fi fost apreciate de superiori”

      La 31 de ani, Dana Nae Popa conduce, împreună cu Ioana Mucenic (30 de ani), o agenţie de PR şi comunicare cu o echipă de 30 de angajaţi şi cu o vechime de opt ani în piaţă. Pastel a luat fiinţă pe când cele două tinere erau studente, în ultimul an de facultate.

      Decizia de a porni un bussiness împreună, pe cont propriu, a venit în urma a două experienţe nefericite, în postura de angajat. Au pornit cu un buget de 200 de euro, în primul an au lucrat de acasă, de pe laptop, şi cu timpul au construit un business care a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de un milion de euro.

    • Rebranding pentru agenţia "pastel"

      Grupul de firme Pastel Group sărbătoreşte anul acesta 5 ani de activitate şi îşi reuneşte toate serviciile sub umbrela amplă a marketingului experienţial şi sub denumirea comună de "pastel". Agenţia "pastel" devine astfel agenţia de comunicare integrată ce oferă experienţe complete de brand.

    • Limbajul culorilor

      In ultimele decenii, s-au facut tot felul de studii in jurul culorii si chiar s-au dezvoltat tratamente ale unor afectiuni bazate pe terapia prin culoare. Este incredibila complexitatea acestui subiect, cu atat mai mult cu cat exista o multitudine de factori care influenteaza alegerea unei culori. Indiferent de clima, varsta sau pozitionare geografica, este foarte important sa tineti cont de regulile imaginii profesionale. Culorile in nuante inchise sunt cele mai potrivite mediului de afaceri, acestea accentuand autoritatea celor ce le poarta. Desigur ca este recomandata asortarea acestora cu nuante deschise, pastel, pentru a da luminozitate trasaturilor dumneavoastra.

Recomandările editorilor