olimpiade
-
De regulă nu postez poze cu copiii mei în prima zi de școală. Pentru că nu exprimă bucuria autentică, ci cumva cel mult mulțumirea că a mai trecut un an și am ajuns sănătoși, din -
Ultima saptamana de inscrieri la Olimpiadele Comunicarii
Se aproprie data limita la care studentii sau masteranzii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica se mai pot inscrie la cea de-a IX-a editie a Olimpiadelor Comunicarii. Si in acest an, ei vor putea lucra cu o serie de companii de renume sau politicieni importanti, pentru realizarea unor campanii de comunicare.
-
Ultimul refugiu al incompetentei
Vara aceasta a stat sub semnul Olimpiadei. Eu unul am privit cu interes participarea sportivilor nostri. Romania a avut succese, dar si dezamagiri. Cred ca sportul este cea mai buna metafora pentru viata de business, deoarece avem de-a face cu concepte, precum: performanta, rezultate, motivatie, echipa, conducere, coaching. Iata ce cred ca putem invata si translata in viata de business din experienta olimpiadei:
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.