Nielsen
-
Încrederea consumatorului din România se află în continuare pe un trend ascendent, cu un scor de 77 în ultimul trimestru al anului trecut, de la 73 în precedentele două trimestre, însă temerile cu privire la siguranța locului de muncă rămân la un nivel ridicat, arată un studiu referitor la încrederea consumatorului la nivel global. -
Intentia de cumparare online s-a dublat fata de 2011 pentru produse ca e-books si jucarii - studiu
Intentia de cumparare online s-a dublat, la nivel global, fata de anul 2011, in special pentru produse ca e-books, bilete la evenimente, articole sportive si jucarii, potrivit unui studiu online realizat de Nielsen.
-
INFOGRAFIC: Profilul clientului de leasing operational din Romania
Economisirea, reducerea costurilor, predictibilitatea si posibilitatea bugetarii unor costuri lunare fixe, alaturi de ideea de mobilitate, reprezinta principalele motive pentru care companiile din Romania apeleaza la servicii de leasing operational pentru managementul flotelor auto, potrivit unui studiu realizat de catre ALD Automotive si Nielsen.
-
De ce aleg companiile leasing-ul operational? - studiu
Companiile din Romania aleg leasing-ul operational pentru ca beneficiaza de mobilitate completa, pentru ca economisesc si reduc costurile, dar si pentru predictibilitatea si posibilitatea bugetarii unor costuri lunare fixe, potrivit studiului "Primul profil al clientului de leasing operational din Romania", realizat de agentia de cercetare Nielsen pentru ALD Automotive.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.