
model de business
-
Cumperi un produs, îl folosești o vreme, apoi te gândești dacă merită să-l schimbi cu ceva mai bun. De ce să treci prin acest proces mereu, când poți avea acces continuu la servicii actualizate și
-
„Cred că provocarea cea mai mare a venit din suprapunerea cerințelor programului cu perioadele de lockdown”
Valentin Ivănescu este Chief Executive Officer la WineRo Alira și absolvent BISM.
Am urmat cursurile Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității din Craiova, specializarea Management, urmată de un Master în Marketing și -
Digitalizarea – o condiţie esenţială pentru supravieţuirea companiilor
Când ai cumpărat ultima dată un bilet de avion fără să accesezi un website? Sau când ai intrat ultima dată într-o agenţie bancară pentru a transfera fonduri? Când a fost ultima dată când ai consultat o carte de telefoane pentru a găsi numărul unui restaurant? De la lună la lună, din ce în ce mai multe servicii fac trecerea la digital: de la setarea consumului de energie din propria casă printr-o aplicaţie de mobil, până la finanţarea online a unei mici afaceri de la celălalt capăt al lumii. Toate aceste servicii există deja, iar altele sunt create în fiecare zi.
-
Cele mai mari ameninţări pentru sectorul telecom în 2012
Nevoia unor noi modele de business, nivelul cheltuielilor de capital şi incertitudinile sistemului de reglementare - reprezintă cele mai mari ameninţări, dar şi oportunităţi pentru domeniul telecomunicaţiilor în 2012, potrivit ultimului raport „Top 10 riscuri în telecomunicaţii în 2012”, lansat recent de Ernst & Young.
-
GolinHarris lansează un nou model de business
Agenția de PR GolinHarris Bucureşti anunţă o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agenţie, bazată pe modele şi instrumente proprii, inovatoare. Modelul g4 lansat astăzi a fost creat la nivel global anul trecut şi a fost gândit pentru a răspunde nevoilor tot mai specifice ale clienţilor.
-
Doua modele de business, doua studii de caz
De-a lungul timpului, marile companii se confruntă cu tot felul de oportunităţi şi ameninţări. Fie că este vorba de fidelizrea clienţilor sau de majorarea vânzărilor după perioade de turbulenţe economice, companiile trebuie să caute tot timpul soluţii pentru a ieşi din impas. În unele cazuri răspunsul îl reprezintă simplificarea structurii de conducere şi o implicare mai mare a top managementului în activităţile de zi cu zi ale companiei.
-
Educatie cu ingrediente naturale
Sa zicem ca aveti un job de care v-ati plictisit, iar tot ce v-a ramas este pasiunea pentru gatit, neaparat cu ingrediente naturale. Nu v-ati dori sa va materializati pasiunea? Zis si facut. Va deschideti un restaurant mic unde si proprietarul, si bucatarul sunteti tot voi. Cum va suna un astfel de model de business?
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...