Skip to main content

miza

    • RED CODE, de la STR8

      Roşu – o culoare cu poveşti intense, care nu trec neobservate. STR8 lansează RED CODE. Un nou parfum inspirat din semnificaţiile culorii vibrante roşu şi din implicaţiile codului cifrat. Mesajul pentru noul parfum este „Crack the Code” şi este adresat celor cărora le place aventura unui mister şi adrenalina ce se naşte din rezolvarea unui cod cu miză.
    • Discuția are o miză. Cum argumentați?

      Vreți să convingeți pe cineva să vă devină partener, să vă susțină, să vă aprobe planul, să vă angajeze, să vadă lucrurile altfel, să facă lucrurile altfel. Aveți nevoie de argumente și de o abordare bună. Cel mai probabil, aveți deja argumentele.
    • Cum pariezi cu mize strategice, având în faţă incertitudinea

      ©  2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Contrar a ceea ce spune credinţa populară, strategia nu înseamnă să transformi incertitudinea în certitudine. Totuşi, mulţi dintre membrii board-urilor şi directorii executivi cu înclinaţii birocratice vor şi se aşteaptă ca lucrurile să se petreacă în acest mod. Atunci când este analizată o strategie propusă, îi auzi cerând dovezi că strategia va avea succes.

Recomandările editorilor