Matius
-
Chillya a ajuns în București! Prima chilie pentru sfinți urbani – după cum a fost denumită, a fost amplasată pe strada Atlasului 3 A. În doar câteva ore, căsuța a fost așezată „pe poziție”, iar publicul prezent a oferit cel mai așteptat feedback. -
Matius, creatorul de magazine
Nu se încadrează în definiţii, iese din tipare şi face lucruri care pentru alţii sunt extrem de curajoase. Însă pentru el este normalul. Este vorba despre Marius Ichim, proprietarul boutique-ului de arhitectură Matius, un studio de creaţie din România specializat exclusiv pe conceperea şi implementarea proiectelor de amenajare a spaţiilor de retail. Ce inseamna asta? Ca aduce o noua identitate vizuala si un concept de design inedit acestor spatii comerciale. Afacerea lui este singurul studio de arhitectura din Romania specializat exclusiv pe arhitectura si branding de retail. Marius si echipa lui au semnat deja proiecte sonore in piata: rebrandingul farmaciilor Dona si mall Promenada.
Marius Ichim e parte a campaniei CARIERE, OAMENI CARE NE INSPIRA.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.