Skip to main content

marca proprie

    • Secretul mărcilor proprii din hipermarketuri și mitul calității acestora

      Consumatorul român s-a orientat foarte mult în actualul context economic către mărcile proprii ale magazinelor, deoarece găseşte produse şi articole de calitate similară, dar cu 20% mai ieftine, a declarat, sâmbătă, Delia Nica, director executiv al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR), la Antena 3, în cadrul ediţiei speciale "România în Mişcare".

    • Invazia mărcilor proprii

      Apărute din necesitatea retailerilor de a-şi fideliza clienţii prin produse pe care nu le pot găsi şi în alte reţele, dar şi din dorinţa producătorilor de a-şi asigura un anumit volum de marfă în ciclul de producţie, mărcile proprii s-au dezvoltat puternic, în ultimii ani fiind percepute chiar ca „salvatoare” ale crizei. O piaţă de 1,2 miliarde de euro, care creşte în ritm alert.

Recomandările editorilor