Skip to main content

management timp

    • Cum să îți organizezi eficient timpul de lucru

      Locul de muncă este pentru unii o corvoadă zilnică, pentru alții o sursă de bani și pentru câțiva șansa de a se simți utili și eficienți. Timpul este una din cele mai prețioase resurse de care dispunem astăzi. Şi, totodată, una din cele mai frecvente probleme cu care ne luptăm. Indiferent de cȃt de bine ȋncercăm să ne dozăm și să ne folosim timpul, se pare că niciodată nu reușim să rezolvăm toate task-urile. Iată ce sfaturi ne dau specialiștii theballance.com pentru un management bun al timpului la job.
    • Marius Avram, CEO-ul Vector: 80% dintre taskurile zilnice se pot rezolva cu 20% din efort

      Cum îşi gestionează timpul un CEO? Care sunt lucrurile de care ţine seama atunci când îşi face lista de priorităţi? Ce surse de inspiraţie foloseşte? De asemenea, cum se relaxează şi se deconectează?

      Marius Avram, CEO-ul și fondatorul Vector, una dintre ce mai importante companii din industria de office supplies din România, a stat de vorba cu Revista CARIERE şi ne-a împărtăşit câteva sfaturi pe aceste teme.

Recomandările editorilor