Skip to main content

loializare

    • Elena Pap: Angajatorii sunt atenţi la stimularea şi loializarea angajaţilor

      Angajatorii şi angajaţii au intrat într-o nouă eră în care ambele părţi sunt conştiente de importanţa unor relaţii profesionale de calitate pentru atingerea nivelului maxim de performanţă. Fflexibilizare şi ajustare la nevoile angajaţilor sunt noile caracteristici ale relaţiei angajat-angajator. Companiile fac foarte mulţi paşi în direcţia creşterii calităţii vieţii la locul de muncă, iar tot mai mulţi angajatori se declară preocupaţi de acest lucru. Vorbim de program flexibil de muncă, sesiuni de dezvoltare personală şi profesională, teambuildinguri, soluţii pentru spaţii de relaxare şi multe altele.
    • ... loializam clientii?

      Teoria clasica a marketingului ne invata sa credem in succesul fidelizarii clientilor, in timp ce noile teorii ne spun ca nu exista clienti fideli. Adevarul sta in puterea brandului.

Recomandările editorilor