Skip to main content

Legea sponsorizarii

    • 318 milioane de euro ar fi ajuns la ONG-uri în 2014 prin Legea Sponsorizării

      Deşi facilitatea fiscală oferită de legea sponsorizării este cunoscută de 87% dintre IMM-uri, doar 52% dintre companiile respondente au direcționat fonduri cu ajutorul acestui mecanism către ONG-uri în 2014, potrivit sondajului „Cum văd ONG-urile și IMM-urile legea sponsorizării?”, realizat de HOSPICE Casa Speranței, EY Romania și Asociația pentru Relații Comunitare în perioada 20 octombrie – 20 noiembrie 2015. 
    • Cum poți schimba România în bine?

      Doar 16% dintre societățile comerciale (30.651) au ales să folosească anul trecut facilitatea fiscală prevăzută în Legea Sponsorizării, suma distribuită către ONG-uri fiind 22% din potențialul maxim. În baza Legii Sponsorizării și a Codului Fiscal, societățile comerciale ar fi putut să direcționeze până la 525 de milioane de euro către organizațiile neguvernamentale. 

Recomandările editorilor