Skip to main content

leadership creativ

    • Inovația exterioară (instrumente și comportamente creative) în mediul de business

      Astăzi, suntem la intersecția multor schimbări majore în felul în care ne organizăm munca, în care conducem oameni, producem și consumăm bunuri și servicii. Și, în ciuda tuturor acestor schimbări, creativitatea și inovația au de-a face cu condiții care sunt perene. Tehnologiile deschise, diseminarea și descentralizarea puterii politice și sociale la nivelul maselor de oameni, modificarea felului în care companiile accesează sisteme de resurse, evoluția inteligenței artificiale, puterea social media de a schimba adevărurile populare și evoluțiile zilnice uimitoare din toate științele - toate acestea sunt, în sine, expresii ale unui trend exponențial al creativității și inovației și formează în același timp un context presant de acțiune pentru companii. Concentrarea puterii (politice, sociale și economice) începută odată cu revoluția industrială, este astăzi inversată. C. K. Prahalad a numit drept wikinomics "această democratizare a industriilor, în cadrul noii economiei a oamenilor, realizată de oameni pentru oameni".
    • David Slocum, Berlin School of Creative Leadership: Creativitatea și inovația sunt cruciale în afaceri

      Leadership creativ și innovation leadership sunt doi termeni care sunt utilizați frecvent în afaceri. Studiul realizat de The Economist’s - Global Talent Index în 2012 arată că lipsa creativității este cel mai grav handicap atât pentru lideri cât și pentru angajați. Similar, un studiu realizat de IBM la care au participat peste 1500 de manageri generali, creativitatea este considerată cea mai importantă calitate de leadership.

Recomandările editorilor