Skip to main content

IQads

    • Vino si tu la Zilele Culturale ADfel

      Intre 18 si 20 august 2014, la terasa Fabrica, 30 de organizatii din zona culturala, sociala, ecologica si educationala va asteapta cu peste 50 de moduri neconventionale prin care isi promoveaza mesajele, la Zilele Culturale ADfel 2014. Este cel mai mare numar de ONG-uri si asociatii participante pana acum la evenimentul de branded entertainment ADfel, organizat de 9 ani de IQads. Intrarea este libera!

    • Chiar totul despre publicitate

      Creația și producția sunt două jumătăți ale unui întreg numit publicitate. Fără producție, creativii ar rămâne doar cu o colecție mai mult sau mai puțin impresionantă de idei mișto păstrate la sertar. La fel cum credința fără fapte este moartă, și creația fără producție nu are valoare și nici viitor. De aceea, de acum încolo IQads e spațiul unde există chiar totul despre publicitate.

    • Cele mai apreciate campanii neconvenționale din lume vin la ADfel

      Aflat la cea de-a opta ediție, ADfel, eveniment de branded entertainment organizat de IQads, sprijină și anul acesta cele mai bune lucrări neconvenționale în cadrul expoziției ADfel Galleries, unde solutions partner este AdProduction. Între 15 și 29 iulie, agențiile, asociațiile și reprezentanții marilor festivaluri de publicitate din lume au avut timp să-și înscrie la ADfel Galleries cele mai reușite campanii neconvenționale realizate (sau înscrise) în ultimii 2 ani. 

    • Topul celor mai bune reclame românești din 2011

      10.000 de voturi au decis cum arată podiumul celor mai bune reclame românești din anul 2011. Topul din cadrul celei de-a șaptea ediții a BestAds, singurul festival de publicitate desfășurat exclusiv online din România, a fost stabilit de către juriul format din pasionații de publicitate, fie profesioniști în marketing și comunicare, fie pur și simplu spectatori sau membri activi ai comunității IQads.

    • Mercury360 si IQads Kadett, o poveste fericita

      IQads Kadett este un tool de recrutare care vine in sprijinul tinerilor care au luat decizia de a lucra in oricare din ramurile marcom-ului si sunt hotarati sa munceasca din greu pentru asta. Pentru Mercury360, asocierea cu aceasta initiativa a fost una din solutiile pe care le cauta. „Ne da ocazia sa stabilim un contact formator, daca se poate spune asa, cu noua generatie, iar noi oferim o simulare utila a tuturor aspectelor de comunicare”, afirma Monica Tanasoiu, Client Service Director.

Recomandările editorilor