Skip to main content

intraprenor

    • 5 strategii ale unui mediu intraprenorial de succes

      Ce au în comun post-it-urile 3M, playstation-ul Sony şi filmul Apollo 13? Sintagma: „Failure is not an option” („Eşecul nu este o opţiune”). Fiecare dintre aceste trei exemple prezintă povestea unui succes. Ceea ce au în comun aceste poveşti este faptul că eroii implicaţi au trecut cu bine toate încercările, au reuşit să redefinească abordările comune, să-şi promoveze ideile şi să ajungă la un final fericit.

    • Intraprenor în capitala Europei

      “Bruxelles – noua capitală a Europei”, “Bruxelles – Înalta Poartă”, “Bruxelles-ul decide pentru noi”, sunt doar câteva dintre stereotipurile pe care le întâlnim în presa românească şi care ne marchează fără să vrem, poate, existentă. De 15 ani trăiesc în acest amestec cultural, pe care încerc să-l decriptez, segmentez şi să îi propun noi ˝produse˝.

Recomandările editorilor