Skip to main content

inghetata

    • Gelateria DolciConi, afacerea de familie care vinde fericire într-o cupă de înghețată

      Pe o piață aflată în dezvoltare, cea a înghețatei artizanale, afacerile de familie încearcă să își facă loc și să se diferențieze de businessurile complexe. DolciConi este o gelaterie crescută de comunitatea din cartier, căreia Roxana Mihai i-a pus bazele în urmă cu patru ani, după ce s-a întors din Italia. În fața ușilor cu geamuri mari de pe strada Drobeta, copiii se opresc și arată cu degetul spunând „Aici este!”, iar adulții pleacă cu înghețată la pachet pentru prieteni.
    • N-ai nevoie de studii când ești născut pentru antreprenoriat!

      N-are școli de business și nici nu crede că un antreprenor are nevoie de așa ceva, dar a învățat un lucru în cei șase ani petrecuți în Austria: să abordeze cu seriozitate totul și să nu caute câștigul imediat, ci dezvoltarea pas cu pas. Când în România prețul era rege, Vasile Armenean s-a încăpățânat să țină la calitate. Acum spune că are, în sfârșit, vânt în pânze: românii au înțeles că există un preț corect pentru o înghețată bună. 
    • Unilever aduce inghetatele Algida si in Romania. Macromex le distribuie

      Unilever South Central Europe, unul dintre cei mai importanti producatori mondiali de bunuri de larg consum, intra pe piata de inghetata din Romania. Primul pas a fost anuntul de achizitionare a brandului Napoca. Tranzactia asteapta acum aprobarea din partea Consiliului Concurentei. Alaturi de marca romaneasca vor sta "la rece" si produsele traditionale ale grupului: Magnum, Carte d'Or, Cornetto, Viennetta si Big Milk, reunite sub simbolul inimii Algida, marca folosita in Italia. Macromex, cel mai mare distribuitor local de alimente congelate, este partenerul ales pentru noul proiect.

Recomandările editorilor