Skip to main content

Hypermarket

    • 15 ani de Kaufland România

      Povestea Kaufland România a început pe 13 octombrie 2005, odată cu deschiderea primului magazin Kaufland, în Colentina, București. În cei 15 ani de activitate, a reușit să ajungă în topul companiilor de retail din România
    • Cum arată hypermarketul ideal în viziunea clienților

      Comerțul modern, adică supermarket, hypermarket etc, are o valoare anuală de aproape opt miliarde de euro. Și o concurență pe măsură, piața fiind destul de aglomerată. Ceea ce face cu atât mai interesant de văzut cum pot fi atrași clienții în magazin, astfel încât să prefere un anumit brand în detrimentul altuia. Studiul realizat de Exact Cercetare și Consultanță a luat în considerare doar dorințele clienților, lăsând deoparte practicile de marketing.
    • Carrefour Colosseum, din 18 octombrie

      Carrefour, primul grup de distribuţie din Europa şi al doilea din lume anunţă deschiderea celui de-al 24-lea hypermarket Carrefour din Romania în data de 18 octombrie, ora 8:00 în parcul de retail Colosseum, Şos. Chitilei nr.284, sector 1.

Recomandările editorilor