Skip to main content

Grayling

    • Cum se schimbă comunicarea în 2016

      Comunicarea se schimbă o dată cu tehnologia, iar compania internațională de consultanță în comunicare Grayling a identificat opt dintre tendințele anului viitor. Potrivit specialiștilor acesteia, în 2016 oamenii vor controla conținutul și vor influența business-ul companiilor și mai mult, datorită evoluției și expansiunii mediului digital, iar brandurile se vor concentra pe încurajarea legăturilor umane emoționale directe cu consumatorii.
    • Termenul de „relatii publice” (PR) discrediteaza profesia

      Studiul privind situatia relatiilor publice in 43 de tari (European Communication Monitor 2011) arata o crestere a puterii de influenta si a nivelului salarial; in acelasi timp 42% dintre respondenti considera ca termenul de „relatii publice” (PR) discrediteaza aceasta profesie. Raportul mai arata ca majoritatea specialistilor in comunicare au o gama larga de responsabilitati si acces direct la top management.

    • Miscare de coagulare in PR

      Compania de comunicare Mmd, cu reprezentanta si in Romania, a fuzionat cu Grayling si Trimedia, formand a doua agentie globala de consultanta cu venituri de peste 100 milioane de euro. Astfel, cei 20 de consultanti de la biroul din Bucuresti pot face schimb de experienta cu 900 de colegi din intreaga lume. Noua filosofie, „o gandire diferita, intr-o lume diferita”, se traduce prin diversitatea mediilor din care provin angajatii si prin accesul la idei si expertiza de pe toate pietele unde este prezenta compania.

Recomandările editorilor