Skip to main content

evaluare angajati companii

    • Cine face evaluarea angajaţilor şi de ce

      Evaluarea angajaţilor este un instrument foarte util în creşterea eficienţei activităţii la nivel de organizaţie. Această acţiune este indicat să fie gestionată de către managerii de departament împreună cu un specialist în Resurse Umane, intern sau extern. Implicarea unei persoane neutre în evaluare are scopul de a asigura un grad de obiectivitate cât mai crescut. De asemenea, sunt companii care decid ca evaluarea angajatului să fie realizată inclusiv de o parte dintre colegii cu care acesta lucrează în mod direct.
    • Evaluarea performanţelor angajaţilor: Feedback o dată pe an sau după terminarea unui task?

      Tu cum reacţionezi şi cum te pregăteşti pentru momentul „acela”, când managerul te anunţă că a stabilit evaluarea performanţelor? Fie că e anuală, bianuală sau se întâmplă mai des, această întâlnire periodică cu superiorii a devenit un lucru esenţial în multe companii. Numai că unii angajaţi au senzaţia că sunt inutile. În schimb, ar prefera să primească feedback atunci când se cuvine.

Recomandările editorilor