Skip to main content

Effie

    • Cum ajunge o campanie castigatoare la Effie

      Brandul Napolact a fost recompensat in ultimii trei ani cu mai multe premii Effie pentru eficienta campaniilor de comunicare, precum si pentru gamele de produse noi “Gusturi de demult” (Silver Effie 2009) si “Prilej de ragaz” (Gold Effie 2010), dezvoltate de la campania de rebranding inceputa in 2006. Ce ii trebuie unei campanii sa fie castigatoare?

    • Incepe Effie 2010

      Inscrierile pentru cea de-a saptea editie a festivalului Effie, competitie ce premiaza campanii de comunicare eficienta, se fac pana pe 26 mai 2010. Procesul de jurizare a cazurilor inscrise in competitie va avea loc intre 7 si 8 iunie, iar gala de premiere se va desfasura in data de 10 iunie.

    • Effie 2009

      Festivalul de publicitate care premiaza eficienta campaniilor de advertising - Effie 2009 - va avea anul acesta un juriu deosebit, format din 77 de personalitati din industria comunicarii. Printre acestia se numara Bogdan Enoiu (IAA Romania), Cristina Simion (Edipresse AS Romania), Daniel Pana (BCR), Mircea Kivu (Ipsos Interactive), Radu Florescu (UAPR), Robert Maxim (Ensight Management Consulting) sau Schakar Shaine (URBB).

Recomandările editorilor