Eco-Rom Ambalaje
-
Eco-Rom Ambalaje a lansat cea de-a treia ediție a competiției „Orașul Reciclării” adresată primăriilor municipalităților din România. Timp de 6 luni, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2014, 46 de municipii și orașe din țară „se luptă” pentru a dovedi că au cel mai performant sistem de colectare separată a deșeurilor de ambalaje la nivel național. -
Care va fi declarat anul acesta „Orașul Reciclării”?
În perioada 1 ianuarie-30 iunie 2014 se desfăşoară cea de-a doua ediţie a competiţiei „Oraşul Reciclării”. Primăriile înscrise se vor lupta pe mai multe „fronturi”: cel al calității serviciilor de colectare separată a deșeurilor de ambalaje, al celor mai bune „muniții” de conștientizare și mobilizare a populației pentru a separa deșeurile și, în final, al celor mai mari cantități de deșeuri de ambalaje colectate.
-
A început luna eco-distracției pe litoral
Eco-Rom Ambalaje dă și anul acesta startul distracției responsabile pe litoralul românesc: în perioada 3 – 25 august toți turiștii aflați pe plaja Vadu și Plaja Corbu din apropierea staţiunii Năvodari și în Camping S din staţiunea Mamaia Nord vor colecta separat deşeurile de ambalaje.
-
Ambalajul eco, provocarea anului 2013
Educarea oamenilor pentru a nu mai arunca pe jos sau programele de colectare selectivă a deşeurilor nu sunt măsuri suficiente pentru protecţia mediului. Companiile sunt, de asemenea, obligate prin lege să facă acelaşi lucru. Mai mult decât atât, provocarea anului 2013 pare a fi ambalajul cu eco-design.
-
A început “bătălia” pentru ”Orașul Reciclării”
Eco-Rom Ambalaje, compania deţinătoare a licenţei “Punctul Verde” în România şi cea mai importantă organizaţie de preluare de la agenţii economici a obligaţiei de reciclare şi valorificare a deşeurilor de ambalaje, lansează competiția ”Orațul Reciclării” adresată primăriilor de municipiu.
-
Colectare selectivă a deşeurilor pe litoralul românesc
Eco-Rom Ambalaje dă startul distracţiei responsabile pe litoralul românesc: în perioada 10 august – 1 septembrie toţi turiştii aflaţi pe Plaja Vadu din apropierea staţiunii Năvodari şi în Camping S din staţiunea Mamaia vor colecta selectiv deşeurile de ambalaje.
-
Campania „Ai colectat? Ai câştigat!” continuă
Eco-Rom Ambalaje, compania deţinătoare a licenţei “Punctul Verde” în România şi cea mai importantă organizaţie de preluare de la agenţii economici a obligaţiei de reciclare şi valorificare a deşeurilor de ambalaje, prelungeşte cu o lună şi jumătate campania de informare, educare şi responsabilizare cu privire la colectarea selectivă a deşeurilor de ambalaje: „Ai colectat, Ai câştigat!”.
-
Cum ne vom amenaja zonele de picnic
Eco-Rom Ambalaje, deţinătoarea mărcii Punctul Verde (Der Grune Punkt) în România şi cea mai importantă organizaţie de preluare a responsabilităţii privind îndeplinirea obiectivelor de valorificare şi reciclare a deşeurilor de ambalaje – a desemnat proiectul câştigător de amenajare a unei zone de picnic, în cadrul concursului Picnic Design 2012.
-
Premii pentru cei care colectează selectiv
Eco-Rom Ambalaje a lansat campania de informare, educare şi responsabilizare cu privire la colectarea selectivă a deşeurilor de ambalaje: „Ai colectat, Ai câştigat!”.
Recomandările editorilor
-
Pluxee și FoodFix lansează „Prânz la Fix”. 22 de rețete gândite pentru prânz create de Chef Cătălin Scărlătescu
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă. -
Harta economică a României: Serviciile domină, industria rezistă, forța de muncă scade
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați. -
Wizrom Software preia Co-Factor și își extinde portofoliul cu soluții strategice pentru resurse umane
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților. -
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.