
Interbrands Orbico - cel mai mare distribuitor de bunuri de larg consum din România
În
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
De Anul Nou, printr-un tweet, a fost anunţată lansarea Forumului Comunităţii Nike. Dacă nu ai remarcat, ai toate scuzele. Astăzi, mesajele promoţionale pentru forum nu mai există, fiindcă au fost scoase din bara de navigaţie de pe site-ul Nike, iar numărul conversaţiilor despre forum purtate pe site-urile de socializare este aproape de zero. Şi totuşi, Nike Community Forum este una dintre cele mai mari oportunităţi ale Nike – un mod de a-i aduce pe site-ul companiei pe utilizatorii săi de servicii şi mesaje furnizate pe telefonul mobil „Nike+”, precum şi de a crea un „ecosistem” de atleţi care să fie cu adevărat activi şi implicaţi în discuţii.
„Temperamentul latin ne ajută”, crede Country Managerul Dior în România. În ţările latine este un interes mai mare pentru înfrumuseţare, iar industria cosmeticelor a profitat din plin de creşerea veniturilor în aceste ţări. NU doar producătorii de lux au crescut, ci şi mass market-ul şi saloanele de cosmetică. Cu toate astea, România mai are de recuperat dacă ar fi să o comparăm cu celelalte state de calibrul ei, aflându-ne la mai puţin de un sfert faţă de consumul mediu al acestora.
Are 37 de ani şi a intrat în lumea afacerilor cu câteva mii de euro, combinând două lucruri total diferite – distribuţia de piane şi creşterea porcilor. În 2011 , businessul său a generat încasări de aproape 2.800.000 lei, iar de-a lungul carierei i-au trecut prin mână peste 500 de instrumente cu clape. Aceasta este partitura de succes a fermierului-meşteşugar de piane.