Opera “Cumințenia Pământului“ va fi cumpărată de statul român și va fi expusă în colecții publice. Ba mai mult “având în vedere coeziunea socială creată în jurul operei “Cumințenia Pământului“, Guvernul a decis constituirea Fondului Brâncuși” care va fi folosit pentru achiziţionarea de opere de artă contemporană şi de patrimoniu.
Producătorul român de soluţii de securitate IT Bitdefender se implică în campania de susţinere a subscripţiei naţionale pentru achiziţia operei lui Constantin Brâncuşi „Cuminţenia Pământului”. Compania va dona 100.000 de euro, adică puţin peste 100 de euro pentru fiecare dintre angajaţii din România.
Carrefour se alătură campaniei de susținere a subscripției naționale pentru achiziționarea operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia Pământului” printr-o inițiativă ce „le oferă tuturor clienților săi șansa de a se implica”. Retailerul anunță că donează 1% din vânzările de produse marcă proprie, din perioada 1 - 30 septembrie.
Compania Dedeman se implică în campania de susținere a subscripției naționale pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia Pământului”, cu o donație de 15 euro pentru fiecare angajat, respectiv 127.000 de euro pentru cei 8500 de angajaţi ai companiei. Este cea mai importantă contribuție financiară directă adusă, până în prezent, de o companie din mediul privat. Subscripţia pentru opera lui Brâncuşi este deschisă până pe 30 septembrie.
Festivalulul de muzică alternativă Summer Well se alătură subscripției publice pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia pământului” și devine evenimentul la care Ministerul Culturii pune la dispoziție pentru prima dată noi modalități de colectare a donațiilor: POS-uri mobile.
Se simplică procedura de subscripţie publică pentru Cuminţenia Pământului. Românii pot dona acum 2 euro prin SMS valabil în rețelele Digi Mobile, Orange, Telekom Romania Mobile și Vodafone până în data de 30 septembrie 2016.
Guvernul României și Ministerul Culturii lansează oficial campania de susținere a subscripției naționale pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia pământului”. Campania se va derula până pe 30 septembrie şi are drept scop strângerea sumei de șase milioane de euro, pentru a completa cele cinci milioane de euro alocate deja de Guvernul României.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...