Skip to main content

Cristina Săvuică

    • De ce să-ți treci Chief Happiness Officer pe cartea de vizită

      Te-ai întrebat vreodată ce face un Chief Happiness Officer? Cristina Săvuică, șefa companiei de recrutare Lugera & Makler România, a ales să se prezinte astfel.
      Cristinei Săvuică îi plac recrutarea, oamenii, bancurile, farsele și petrecerile. Ea conduce Lugera & Makler România, al doilea cel mai mare jucător de pe piața locală de recrutare și leasing de personal, cu afaceri anuale de aproape 50 de milioane de euro. Din 2013, pe cartea sa de vizită, care are forma unui pașaport, scrie Chief Happiness Officer.
       
    • Cum îţi motivezi eficient oamenii, în funcţie de vârsta lor

      Companiile au din ce în ce mai multe provocări în lucrul cu angajaţii de vârste diferite, care au stiluri distincte de muncă şi văd locul de muncă şi beneficiile în diverse moduri. Dacă tinerii îşi doresc mai mult timp liber plătit, seniorii sunt mai degrabă interesaţi de siguranţa locului de muncă. Cristina Săvuică, şefa companiei de recrutare Lugera, a arătat pentru WALL-STREET.RO cum poţi avea angajaţi motivaţi, indiferent de generaţia din care fac parte.
    • Şase motive pentru care un recruiter nu va recomanda niciodată un candidat

      Se întâmplă de multe ori ca recrutarea văzută din afară să nu aibă prea mult sens. Şi, într-o oarecare măsură percepţia aceasta ar putea fi justificată. Pe de altă parte, nu aş putea spune că recruiterii încearcă în vreun fel să uşureze misiunea candidaţilor în descifrarea rolurilor. Scriu anunţuri în care includ o mulţime de competenţe tehnice şi soft skills, au o slăbiciune pentru certificări şi diplome şi le plac realizările subliniate îngroşat din CV. Mai mult, toate acestea sunt extrem de importante doar până în etapa interviului...unde, indiferent de certificări sau calificări candidatul trebuie să arate că poate şi, mai ales, că îşi doreşte să facă jobul respectiv. 
    • Vacanţă de CEO. Ce planuri au managerii din România

      Eşti managerul unei companii de top si ai nevoie de o pauză. Poţi merge oriunde pe planetă. Ce alegi? O destinaţie exotică sau ceva aproape de casă şi de birou? Câţiva directori generali au împărtăşit cu mine ce planuri de vacanţă au şi care sunt locurile preferate pentru a-şi reîncărca bateriile după lunile stresante de la birou. 
    • Perspectivă de CEO: Ce îi lipseşte învăţământului românesc

      Teoretic ştim foarte multe: că nu e eficient să memorăm, că trebuie să eliminăm materiile de umplutură din învăţământul românesc, că ar trebui să dăm ocazia copiilor să experimenteze mai mult, să îşi dezvolte talentele înnăscute şi să îşi urmeze pasiunile. Practic însă nu ne iese. Ce îi lipseşte învăţământului românesc? 
    • Despre candidaţii peste 40 de ani şi schimbările radicale de carieră

      Trebuie să admitem că vârsta de 40 de ani este un moment sensibil, de răscruce, cu multe semne de întrebare pentru mulţi dintre noi.  Fie că îţi dai seama că toată viaţa ţi-ai dorit să încerci altceva însă nu ai putut face asta pentru că nu ai avut curajul sau poate simţi că este ultima şansă de a transforma un vis mai vechi în realitate, eşti forţat de împrejurări sau te trezeşti pur şi simplu în faţa unui fapt împlinit. Şi TREBUIE să faci o schimbare. 
    • HR-ul cu un nou look... and feel

      Dacă în 2015 cuvintele cheie ale HR-ul au fost în principal centrate pe dezvoltarea tehnicilor și instrumentelor de recrutare, a echipelor și a practicilor de retenție a angajaților, în 2016, interesul tot mai crescut pentru fidelizarea angajaților și crearea unor branduri de angajatori puternice a condus treptat către o nouă abordare cu un singur obiectiv: integrarea în același look & feel a experiențelor tuturor  celor care interacționează cu brand-ul.  

Recomandările editorilor