Skip to main content

copywriter

    • Despre brandul personal cu Shelly Lazarus, fosta CEO al Ogilvy and Mather

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Shelly Lazarus s-a ocupat timp de peste 40 de ani de construirea de branduri la faimoasa agentie de publicitate Ogilvy & Mather. Atunci cand a inceput sa lucreze in agentie, in 1971, ea era doar una dintre putinele femei care lucrau pe vremea aceea in domeniul publicitatii. Douazeci si sase de ani mai tarziu, dupa ce a „pilotat” nenumarate activitati de branding incununate de succes pentru clienti precum IBM, Ford Motor Co., American Express Co. si Unilever, ea a fost numita Presedinte si Chief Executive Officer al Ogilvy & Mather.

    • COPYWRITER - nu doar imaginea

      Exista o gama larga de tipuri de agentii de publicitate, de la shop-urile de creatie axate pe serviciile artistice, la agentiile media specializate in achizitionarea de spatii media si pana la agentiile full services care pun la dispozitia clientilor adevarate solutii comunicationale (cercetare, creatie, productie publicitara). Mai nou, se remarca tendinta acestor agentii de tip full services de a trece la agentii gen grup de companii in care departamentele activeaza ca structuri independente sub coordonare corporatista.

Recomandările editorilor