
Coca-Cola-HBC
-
CEO-ul Coca-Cola HBC, Dimitris Lois, a murit pe 2 octombrie, la câteva săptamani de când compania îi anunța plecarea temporară din poziția executivă din cauza unor probleme de sănătate. În semn de respect pentru cel care a condus compania pentru mai bine de 6 ani compania a amânat un eveniment.
-
Coca-Cola preia divizia de băuturi din soia a Unilever pentru 575 milioane de dolari
Grupul Coca-Cola și cel mai mare îmbuteliator al său, compania mexicană Coca-Cola Femsa, vor achiziţiona divizia de băuturi de soia a grupului anglo-olandez Unilever. Preluarea face parte din strategia grupului de a-și extinde portofoliul de băuturi sănătoase și non-acidulate. -
Coca-Cola HBC încurajează Super Managerii
Managerii care nu au încredere în echipa lor, care nu îşi motivează oamenii cu care lucrează sau care exclud echipa din procesul decizional, chiar şi atunci când deciziile îi vizează în mod direct, sunt doar câteva din situaţiile care au loc zi de zi în companii din toată lumea, fie că sunt organizaţii mici sau mari, cu 5 sau 10.000 de angajaţi.
-
A fost lansată prima aplicație de augmented reality pentru promovarea unui brand de angajator
Image PR și Coca-Cola HBC lansează o aplicație de augmented reality pentru promovarea noului program de Management Trainee („Destination: management”) al producătorului de răcoritoare. Aplicația este una din componentele online ale campaniei „Destination: management”, alături de website-ul de carieră și pagina de Facebook a companiei.
-
Şansa de a ajunge manager la Coca-Cola HBC
Coca-Cola HBC România a lansat programul de Management Trainee: “Destination: Management”, care îşi propune să selecteze şi să pregătească o nouă generaţie de manageri în patru dintre departamentele companiei: comercial, marketing, resurse umane şi Supply Chain (lanţ de aprovizionare).
-
Coca Cola, compania care l-a reinventat pe Mos Craciun
Mos Craciun, asa cum arata el azi, in haine rosu cu alb, cu copii asezati pe genunchi ascultand povesti sau in sania trasa de reni, a fost inventat de Coca Cola pentru a-si promova un brand si culorile acestuia. Coca Cola Romania reitereaza ideea de dar si de Mos Craciun anual, printr-o campanie in care toti cei 2.800 de angajati primesc de la companie alimente pentru a le darui, la randul lor, celor care nu au ce pune pe masa de sarbatori.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...