Skip to main content

ciber

    • Obiceiurile domina comportamentul consumatorilor

      "Nu exista nicio corelatie intre masurarea satisfactiei consumatorilor si procesul repetat de cumparare, intrucat există o mare discrepanţă între ceea ce oamenii spun că vor face in cadrul unui focus grup si ceea ce vor face de fapt,” crede dr. Neale Martin, antreprenor, profesor Managementul Inovaţiei la Kennesaw State University-Atlanta si autorul cartii Habit-the 95% of Consumer Behavior Marketers Ignore. 

    • ASEBUSS a lansat C.I.B.E.R – primul centru internaţional de afaceri din România

      Institutul de Administrare a Afacerilor (ASEBUSS) a lansat, în această toamnă, C.I.B.E.R (Center for International Business Education and Research) - primul centru internaţional de afaceri din România, al cărui obiectiv va fi acela de a dezvolta o platformă de comunicare între şcoala de afaceri ASSEBUS, cu o tradiţie îndelungată în organizarea programului Executive MBA, şi mediul internaţional de afaceri.

Recomandările editorilor